🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24695.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گجت آرایشی لورئال با بهره گیری از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده معرفی شد

شرکت آرایشی لورئال از دیگر حاضران نمایشگاه CES 2020 بود که روز گذشته با رونمایی از یک گجت قابل حمل مجهز به هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و اپلیکیشن اختصاصی توجه متخصصان پوست دنیا را به ...

شرکت آرایشی لورئال از دیگر حاضران نمایشگاه CES 2020 بود که روز گذشته با رونمایی از یک گجت قابل حمل مجهز به هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و اپلیکیشن اختصاصی توجه متخصصان پوست دنیا را به خود جلب نمود. این محصول که فاقد هرگونه پسماند است سیستم مراقبت پوست هوشمند پرسو نام دارد و در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - برگیرنده چندین محصول آرایشی لورئال در سه کارتریج مختلف است که در ادامه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - با هم ترکیب شده و با فشردن یک دکمه روی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - سطح پوست پخش می شوند.

اپلیکیشن اختصاصی این گجت نیز به کاربرانش اجازه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - می دهد با کمک سه عکسی که از سه زاویه مختلف از صورت شان گرفته می شود ارزیابی دقیقی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - از پوست خود داشته باشند و یک پروفایل شخصی سازی شده برای خود ایجاد نمایند. در مرحله بعد این گجت از سیستم Modiface لورئال کمک میگیرد تا عکس های گرفته شده را اسکن کند و به دنبال چین و چروک، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - آفتاب سوختگی و منافذ پوست بگردد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان

در ادامه هوش مصنوعی دستگاه بسته به موقعیت جغرافیایی کاربر فاکتورهای زیست محیطی نظیر دمای هوا، پرتوهای فرابنفش و ریزگردهای موجود در هوا را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - بررسی و مشخص می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - کند که چه محصولاتی برای پوست فرد بهتر هستند و سپس آنها را روی استعمال می کند.

برای مثال اگر در شب از پرسو استفاده کنید فرمولی با مواد فعال برای شما در نظر گرفته می شود چراکه نور خورشید غایب است و بهترین زمان برای استفاده از مواد لایه بردار و نظیر آن است. به همین نحو در صورت استفاده از پرسو در روز، دستگاه برای شما ضد آفتاب در نظر خواهد گرفت. البته کاربران هم میتوانند در انتخاب نوع مواد به کار رفته در کرم ترکیبی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - خود مشارکت نمایند و برای مثال مرطوب کننده، سرم و یا کرم دور چشم را هم به آن اضافه نمایند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان

پرسو همچنین به عنوان ابزار ساخت رژ لب نیز موجود است و به کاربران اجازه می دهد بهترین رنگ را برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - خود انتخاب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ابهر استان زنجان - نمایند. این ابزار مجموعه ای از رنگ ها را هم بر اساس انتخاب های محبوب اینفلوئنسرهای اینستاگرام می سازد. به لطف تکنولوژی واقعیت افزوده به کار رفته در این گجت، دوربینی به صورت دیجیتالی رنگ رژ پیشنهادی را روی چهره کاربر نمایش می دهد و سپس فرایند ساخت آن را آغاز می کند. البته اشاره کنیم که پرسو هنوز یک نمونه اولیه است که تیم تکنولوژی لورئال ارائه کرده و زمان اعلام شده برای عرضه آن سال ۲۰۲۱ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone