🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24696.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی Citizen از اسپیکر هوشمند ساعت دار خود رونمایی کرد

کمپانی سیتیزن (Citizen) در نمایشگاه CES امسال از اسپیکر هوشمند خود با نام Citizen Smart Speaker رونمایی کرد. این ساعت ساز ژاپنی همچنین از ساعت دیواری هوشمند Citizen Smart Clock و یک اسپیکر دیگر رونمایی ...

کمپانی سیتیزن (Citizen) در نمایشگاه CES امسال از اسپیکر هوشمند خود با نام Citizen Smart Speaker رونمایی کرد. این ساعت ساز ژاپنی همچنین از ساعت دیواری هوشمند Citizen - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - Smart Clock و یک اسپیکر دیگر رونمایی کرد.

اسپیکر هوشمند Citizen Smart Speaker تقریباً - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - هم اندازه گوگل هوم و آمازون اکو است با این تفاوت که جلوی آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - ساعت عقربه دار تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی

اسپیکر یاد شده از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - دستیار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - هوشمند الکسا برخوردار بوده و امکان جفت شدن با اسپیکر مشابه برای فراهم کردن صدای استریو را دارد. این محصول از تاریخ 15 ژوئن سال جاری میلادی (26 خرداد 99) با قیمت 149 دلار روانه بازار می شود.

اسپیکر هوشمند دیگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - فعلاً با اسم رمز آلفا (Alpha) شناخته می شود و در حال حاضر اطلاعات چندانی از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - آن منتشر نشده،ولی سازنده می گوید محصول پریمیوم سیتیزن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی

به گفته سیتیزن تمام قسمت های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - این اسپیکر از جمله پنل های چوبی و توری جلو با دست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - ساخته شده اند و همانند مدل قبلی، در قسمت جلوی آن ساعت عقربه دار تعبیه شده است. قیمت این مدل کمتر از 1000 دلار خواهد بود.

ساعت دیواری هوشمند Citizen Smart Clock در دو مدل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - با فریم فلزی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - یا فریم چوبی به بازار عرضه شده و قابلیت تعیین چندین تایمر به کمک دستیار هوشمند الکسا را دارد. علاوه بر این توانایی جفت شدن با اسپیکرهای هوشمند آمازون از جمله اکو، اکو دات، اکو پلاس و اکو شو را دارد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی

ساعت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر ساوه استان مرکزی - دیواری هوشمند Citizen Smart Clock با فریم فلزی با قیمت 79 دلار و فریم چوبی با قیمت 89 دلار از سایت آمازون قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone