🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24699.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این ربات مثل سگ واقعی رفتار می‌کند [تماشا کنید]

سگ رباتیک Jennie دم تکان می دهد، به لمس واکنش نشان می دهد و درست مثل یک سگ واقعی واغ واغ می کند. مهم تر اینکه به هیچ مراقبت و تمیز کردنی نیاز ندارد. این ...

سگ رباتیک Jennie دم تکان می دهد، به لمس واکنش نشان می دهد و درست مثل یک سگ واقعی واغ واغ می کند. مهم تر اینکه به هیچ مراقبت و تمیز کردنی نیاز ندارد. این ربات برای سالمندان و افرادی که نمی خواهند با مشکلات یک سگ واقعی سر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - و کله بزنند، ساخته شده است.

کمپانی Tombot در نمایشگاه CES امسال دل طرفداران حیوانات را با سگ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - لابرادور رباتیک خود برد. این ربات حاصل تفکرات «تام استیونز» (Tom Stevens) مؤسس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - و مدیرعامل شرکت یاد شده است. وی پس از اینکه مادرش به بیماری آلزایمر مبتلا شد و مجبور شد سگش را بفروشد، به فکر ساخت Jennie افتاد.

سگ رباتیک Jennie در زیر پوست طبیعی خود از 50 سنسور مختلف که شدت لمس کاربر را تشخیص می دهند، بهره - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - برده و پس از لمس شدن و شنیدن دستورات کاربر از طریق میکروفون های داخلی، سر و دمش را تکان می دهد.

سگ رباتیک مورد بحث 10 موتور دارد که هفت عدد از آنها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - در سر قرار گرفته اند و به او قابلیت تکان دادن گوش ها، ابروها و بینی همانند سگ واقعی را می دهند. در آینده و به کمک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - اپلیکیشن، امکان دریافت به روز رسانی برای این محصول وجود خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس

این سگ قابلیت حرکت کردن نداشته و برای قرار گرفتن وی مبل یا پاها ساخته شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - است؛ چون به گفته استیونز افرادی که از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - زوال عقل رنج می برند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر داراب استان فارس - ممکن است شب ها به آن برخورد کرده و زمین بخورند.

سگ رباتیک Jennie از ماه مه سال جاری میلادی با قیمت 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone