🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24713.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی انیکس از گوشی اندرویدی با نمایشگر E-Ink [تماشا کنید]

در نمایشگاه CES امسال شاهد مانیتورها و لپ تاپ هایی بودیم که وضوح و نرخ رفرش فوق العاده خود را به رخ می کشیدند اما در سمت دیگر محصولاتی قرار دارند که از جنبه دیگری ...

در نمایشگاه CES امسال شاهد مانیتورها و لپ تاپ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - هایی بودیم که وضوح و نرخ رفرش فوق العاده خود را به رخ می کشیدند اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - در سمت دیگر محصولاتی قرار دارند که از جنبه دیگری به دنبال تمایز پیدا کردن هستند.

یکی از این محصولات گوشی جالب کمپانی انیکس است که در عین بهره بردن از فناوری های روز به جای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - صفحه نمایش های متداول - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - نمایشگر ۵.۸ اینچی E-Ink یا جوهر الکترونیکی بهره می برد که معمولا در کتابخوان های الکترونیک از آنها استفاده می شود.

کمپانی سازنده تاکید کرده که این گوشی یک نمونه اولیه است و به همین خاطر نه نامی را برای آن انتخاب کرده و نه اشاره ای به مشخصات سخت افزاری دستگاه داشته است. تنها داده های در دسترس از این موبایل شامل چیپست ۸ هسته ای مبتنی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - بر معماری آرم،  سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از بلوتوث، وای فای و LTE و اندروید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - ۹ می شود.

اصلی ترین مزیت استفاده از نمایشگر جوهر الکترونیکی مصرف اندک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - انرژی و سازگاری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - بیشتر چشم با آنهاست. به لطف همین مزایا می توان ساعت های متمادی بدون نگرانی از آسیب رسیدن به چشم یا اتمام شارژ با این پنل ها کار کرد. از طرف دیگر کیفیت پایین نمایشگر، محدود بودن طیف رنگی و نرخ رفرش محدود نقاط ضعف نمایشگر E-Ink به شمار می رود.

کمپانی انیکس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - برای کمرنگ کردن این مشکل چهار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - نرخ رفرش صفحه را برای این گوشی در نظر گرفته که شامل حالت های عادی، سریع، A2 و X می شود که در مورد تفاوت آنها اطلاعات خاصی در دست نیست.

با توجه به محدودیت های پنل های E-Ink - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هرسین استان کردستان - بعید نیست این گوشی هرگز رنگ عرضه را به خود نبیند با این حال در نوع خود جالب توجه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone