🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24697.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری خطرناک در فایرفاکس؛ باگ امنیتی پچ شد

طبق اعلام موزیلا (شرکت سازنده فایرفاکس) تازه ترین نسخه این مرورگر به همراه پچ مربوط به یک آسیب پذیری کلیدی و مهم که هم اکنون توسط برخی هکرها مورد سوء استفاده قرار می گیرد، منتشر ...

طبق اعلام موزیلا (شرکت سازنده فایرفاکس) تازه ترین نسخه این مرورگر به همراه پچ مربوط به یک آسیب پذیری کلیدی و مهم که هم اکنون توسط برخی هکرها مورد سوء استفاده قرار می گیرد، منتشر شده است. براساس اعلام سازمان امنیت زیرساخت و امنیت سایبری آمریکا این آسیب پذیری به هکرها امکان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - می دهد که کنترل سیستم شما در دست بگیرند.

در مواردی که آسیب پذیری ها به بروز آسیب ها و خطرات جدی منجر می شوند به آپدیت های بسیار سریع نیاز خواهد بود و آنطور که متخصصان امنیت سایبری می گویند به روز نگه داشتن نرم افزارها یکی از مهم ترین گامی است که کاربران برای حفاظت از خود در برابر هکرها میتوانند انجام دهند.

سخنگوی موزیلا در بیانیه خبری خود پیرامون این آپدیت آورده است:

روز سه شنبه این هفته شرکت امنیتی چینی Qihoo 360 از کشف یک آسیب پذیری در فایرفاکس خبر داد که امکان انجام حملات سایبری هدفمند روی یک شبکه بومی را میسر می کرد. بلافاصله بعد از انتشار این گزارش ما شروع به ارائه آپدیت جدید برای فایرفاکس کردیم تا این آسیب پذیری امنیتی را حداکثر ظرف یک روز از بین ببریم.

طبق گزارشی که وبسایت ZDNet در این باره منتشر کرده این آسیب پذیری در اصل نوعی باگ مموری محسوب می شود که به هکرها امکان می دهد کدهای مورد نظرشان را روی سیستم هک شده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - اجرا نمایند. موزیلا اشاره نکرده است که آیا فرد یا افرادی از این آسیب پذیری استفاده کرده اند یا خیر یا اینکه هکرها با کمک این باگ چه اهدافی را هدف حمله - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - سایبری قرار داده اند.

برای اطمینان از اینکه از تازه ترین نسخه فایرفاکس استفاده میکنید کافیست مرورگر خود را باز کنید، سپس روی آیکون فایرفاکس در منوی بالایی کلیک کنید و بعد گزینه About Firefox را انتخاب نمایید. در ادامه یک پنجره پاپ آپ برای شما باز می شود و می توانید بفهمید که از کدام نسخه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - این مرورگر استفاده میکنید. اگر نسخه مرورگر شما قدیمی بود به صورت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - خودکار به روز می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone