🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24703.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

یک پروژه بومی دیگر؛ ماجرای الکسا بومی چیست؟

رویه پرانتقاد بومی سازی پلتفرم‌ها و عناصر دنیای اینترنت و رایانش در ایران همچنان ادامه دارد و در آخرین ایستگاه آن، گروهی از محققان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات سامانه‌ای برای رتبه‌بندی سایت‌ها ارائه کردند ...

رویه پرانتقاد بومی سازی پلتفرم‌ها و عناصر دنیای اینترنت و رایانش در ایران همچنان ادامه دارد و در آخرین ایستگاه آن، گروهی از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - محققان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات سامانه‌ای برای رتبه‌بندی سایت‌ها ارائه کردند تا بتوانند جایگزینی برای alexa.com ایجاد کنند.

«عمار بزرگوار»، از محققان این طرح در گفت‌وگو با ایسنا گفته در پروژه اجرا شده، اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها بر اساس لاگ شبکه و سیستم شده و قرار است دقت بالاتری از الکسا داشته باشد. او گفته که رتبه‌بندی بر اساس میزان محبوبیت سایت‌ها رخ خواهد داد: «در سایت راه اندازی شده علاوه بر معرفی ۵ سایت برتر، ۵۰۰ سایت برتر شبکه ایران نیز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - قابل دسترسی است.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان

بزرگوار همچنین اعلام کرده است که این رتبه بندی بر اساس الگوریتم‌های «بیگ‌دیتا» (کلان داده) به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - دست می‌آید: «کلاسترهای بیگ دیتا پردازش‌ می‌شوند و بر اساس معیارهای روزانه، ماهانه و میانگین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - آنها، به وب‌سایت‌ها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - امتیاز داده می‌شود و مشخص می‌شود که وب سایت چه رتبه‌ای دریافت کرده است.» نکته مهم اینجاست که او، مدعی شده این «پروژه بومی» از الکسا، که به صورت تخمینی فعالیت می‌کند، عملکرد دقیق‌تری خواهد داشت.

تحقیقات دیجیاتو نشان می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - زمان آغاز این پروژه سال ۹۳ بوده و در آن زمان قرار بر این بوده تا در ۱۸ ماه تکمیل شود. با این حال، در نهایت با تاخیری چند ساله به مرحله نهایی خود نزدیک می‌شود.

«مهدی رودکی»، کارشناس فناوری اطلاعات و متخصص سئو که پیش‌تر در نقش مشاور این پروژه شرکت داشته در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که در آن زمان نزدیک به دو میلیارد تومان هزینه این پروژه برآورد شده بود، و پیش‌بینی می‌شود این رقم با توجه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - شرایط اقتصادی فعلی تغییر کرده باشد.

رودکی اعتقاد دارد که قطعا هزینه لازم برای این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - پروژه‌ها، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - چند میلیارد نیست و این موضوع باید با نگاه دقیق‌تری بررسی شود: «به جای صرف هزینه‌های کلان و طراحی مدلی ایرانی برای الکسا که قطعا در عمل نیازمند بودجه های فراوان دیگر برای جلوگیری از تقلب در رتبه ها و رفع نواقص دیگر خواهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - بود، بهتر است در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود. هر چه شفافیت آماری و پارامترهای ارزیابی کسب و کارها و به ویژه پارامترهای بررسی اثربخشی تبلیغاتی اینترنتی رواج بیشتری داده شود، میزان پختگی کاربران و کسب و کارهای کشور افزایش می یابد و آنان را بی نیازتر از دانستن صرفا یک عدد و استناد به آن خواهد کرد.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان

اما هدف اصلی از راه‌اندازی چنین رقیبی برای الکسا، آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - هم در سال ۹۳ چه بوده است؟ او در پاسخ می‌گوید که این پروژه احتمالا برای رقابت سایت‌های دولتی، سایتهای خبری و خبرگزاری‌ها در نمایش نوعی از مقبولیت و محبوبیت راه‌اندازی شده است. او در پاسخ به این پرسش که آیا در کشورهایی که تبلیغات جایگاهی علمی در آنها دارد نیز رتبه الکسا ملاک تصمیم گیری برای تبلیغات است، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - پاسخ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - منفی می‌دهد: «الکسا و هر سیستم مانند آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - تنها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - تخمین ها و یا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - سرنخ‌هایی در اختیار یک متخصص دیجیتال مارکتینگ می گذارد تا وی با ملاحظه پارامترهای بسیار در نهایت برای کمپین بازاریابی برنامه ریزی کند.»

به گفته رودکی، نه ذی‌نفعان این پروژه مشخص است و نه مخاطبان آن. او اعتقاد دارد که نیاز مراکز داده، مدیران سایت‌ها و فعالان مارکتینگ و غیره صرفا با دسترسی کپی بومی از الکسا یا همان الکسای بومی پاسخ داده نمی شود. موضوع اعتبار و اثرگذاری سایتها در واقعیت، مفهوم عمیق‌تری نسبت به ارائه لیستی صرفا مرتب شده از سایتهاست.

«در تعریف ذی نفعان نیز نوعی ساده نگری دیده می شود. نیاز مراکز داده، مدیران سایت‌ها، سایتهای دولتی و حکومتی و کاربران باید منطبق با واقعیات رفتاری آنها تعریف شود و نه بر اساس حدسهای بسیار ساده ساز.»

«علیرضا شیرازی» - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - مدیرعامل بلاگفا نیز که همزمان با مهدی رودکی به عنوان یکی از مشاوران این پروژه بوده است، در توییتر خود نوشت که طرح مذکور در ابتدا در حد یک اسکریپت آمار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - بازدید بود که طراحان قصد داشتند از دولت بخواهند به تمامی سایت‌های کشور دستور دهد تا این اسکریپت را روی سایت خود قرار دهند؛ موضوعی که به گفته شیرازی در یک اجرای محدود در سال های گذشته با مخالفت سایت‌ها روبرو شد.

در نهایت باید گفت که این پروژه در طول این چند سال احتمالا دستخوش تغییرات زیادی شده است اما نکته مهم اینجاست که پروژه بر اساس راهبردها و یک گزارش چندصد صفحه‌ای ایجاد شده که جای سوالات بسیاری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - دارد؛ چرا که به عنوان مثال، در این پیش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر تالش استان گیلان - نویس بارها به موضوع «جویشگر ملی» برای ایجاد چنین پروژه‌ای استناد شده که خود یک طرح شکست خورده به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone