🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24710.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مکالمه‌ درون شبکه ۳ اپراتور موبایل در مناطق سیل‌زده‌ استان سیستان و بلوچستان رایگان شد

روابط عمومی همراه اول، ایرانسل و رایتل اعلام کرده‌اند که بر اثر وقوع سیل در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، ارتباطات این اپراتورها در مناطق حادثه دیده کماکان برقرار و مکالمه درون شبکه‌ای در ...

روابط عمومی همراه اول، ایرانسل و رایتل اعلام کرده‌اند که بر اثر وقوع سیل در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان، ارتباطات این اپراتورها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - در مناطق حادثه دیده کماکان برقرار و مکالمه درون - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - شبکه‌ای در هر ۳ اپراتور اصلی کشور رایگان است.

شرکت ارتباطات سیار ایران - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - در بیانیه خود ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان جنوب کشور، اعلام کرد که در راستای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات در آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - مناطق، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - تلفن ثابت) تا پایان روز جمعه ۲۷ دی ماه در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه، دلگان و روستاهای این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - مناطق رایگان است.

همچنین ایرانسل نیز اعلام کرد که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - مکالمه‌های درون شبکه تمامی مشترکان ایرانسل در مناطق سیل‌زده استان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - سیستان و بلوچستان، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه رایگان است.

در گزارش ایرانسل آمده که با هدف تسهیل ارتباطات و کمک به کاهش آلام سیل‌زدگان عزیز اهل استان سیستان و بلوچستان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ایرانسل از آغاز بامداد امروز ۲۳ دی، تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مناطق آسیب‌دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه ایرانسل کماکان در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.

بیانیه اپراتور رایتل نیز خبر می‌دهد که مشترکان این اپراتور می‌توانند بدون اعتبار ریالی و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کردکوی استان گلستان - یا بسته مکالمه، بصورت کاملا رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مدت زمان معینی برای این طرح مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone