🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24700.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شارژ گوشی از راه دور به کمک ربات امکان پذیر می‌شود

کمپانی GuRu در نمایشگاه CES امسال از جدیدترین فناوری های شارژ از راه دور رونمایی کرد. یکی از جالب ترین آنها نوعی ربات است که با گشت زنی در منزل، وسایل برقی مختلف را شارژ ...

کمپانی GuRu در نمایشگاه CES امسال از جدیدترین فناوری های شارژ از راه دور رونمایی کرد. یکی از جالب ترین آنها نوعی ربات است که با گشت زنی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - در منزل، وسایل برقی مختلف را شارژ می کند.

این شرکت در اولین نمایش خود نوعی فرستنده را نشان داد که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - برق را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - از پنل زاویه دارش به چراغی در فاصله حدوداً نیم متری هدایت می کرد. سپس «Florian Bohn»، مدیرعامل شرکت با فشار یک دکمه، برق را به موبایل کنار چراغ هدایت کرد. گوشی از طریق قاب مخصوصی که گیرنده داشت، شارژ می شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی

دستگاه یاد شده از فاصله تقریباً 50 سانتی متری جریان برق 5 واتی را به گوشی ارسال می کرد. البته می توان نیرو را از فواصل دورتر نیز ارسال کرد، ولی افزایش فاصله سبب کاهش نیرو شده و در فواصل بیشتر از 180 سانتی متری کارایی نخواهد داشت.

فناوری شرکت GuRu بین فرستنده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - و گیرنده رابطه برقرار کرده و با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - ارسال متمرکز برق به کمک امواج میلیمتری (mmWave)، از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

این شرکت در ادامه وسیله ای را نمایش داد که به جاروبرقی رباتیک شباهت داشت و روی آن قسمتی زاویه دار برای ارسال انرژی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - تعبیه شده بود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی

این وسیله شب ها زمانی که کاربر خواب است، در منزل گشت زنی کرده و وسایل الکترونیکی از جمله گوشی، تبلت، دوربین نظارتی و ریموت کنترل تلویزیون را شارژ می کند. این ربات بیشترین بازدهی را در فاصله 30 تا 60 سانتی متری دارد.

کمپانی مورد بحث در ادامه رویداد خود نوعی سقف بزرگ را نمایش داد که انرژی را به گیرنده های زیر خود ارسال می کرد که به گوشی متصل شده بودند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی

این سیستم در صورت تشخیص مانع (مثل دست) بین گیرنده و فرستنده، ارسال انرژی را قطع - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - می کند. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی - این می توان آن را به گونه ای برنامه ریزی کرد تا در صورت نزدیک شدن انسان، خاموش شود. شرکت GuRu در حال مذاکره با کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکاست تا تأییدیه این سیستم را بگیرد.

- تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خمین استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone