🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37488.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نسخه بازطراحی شده و قوی تر مک پرو سال ۲۰۱۹ از راه می رسد

با آن که اپل مک پرو را از سال ۲۰۱۳ به روز رسانی نکرده است، اما شنیده شده سال جاری نیز نباید منتظر عرضه مدلی جدید از این رایانه قدرتمند باشیم. فیل شیلر اخیراً در ...

با آن که اپل مک پرو را از سال ۲۰۱۳ به روز رسانی نکرده است، اما شنیده شده سال جاری نیز نباید منتظر عرضه مدلی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - جدید از این رایانه قدرتمند باشیم. فیل شیلر اخیراً در مصاحبه ای اعلام کرده است که اپل یک باز طراحی اساسی را برای مک پرو در برنامه دارد و این محصول سال آینده راهی بازار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - می شود.

پیش از این تصور می شد که نسخه تازه رایانه مک پروی اپل پاییز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - امسال و در رویدادی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - به طور معمول زمان رونمایی از مک بوک های جدید است معرفی خواهد شد، اما ظاهراً تا پیش از پایان سال جاری میلادی نباید انتظار این اتفاق را داشته باشیم.

شیلر در مصاحبه خود صریحاً به این نکته اشاره می کند. «ما می خواهیم با کاربران حرفه ای خود روراست و صریح باشیم. پس آنها باید بدانند که Mac Pro محصولی متعلق به سال ۲۰۱۹ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - خواهد بود.» به نظر می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - رسد این تصمیم برای آسیب نرسیدن به فروش سایر محصولات سری Pro اپل در سال جاری اتخاذ شده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان

اپل به خوبی می داند که بخش عمده مشتریان رایانه های رومیزی آی مک پروی جدید با مشتریان مک پروها از طیفی مشترک هستند، بنابراین منطقی تر آن است که با ایجاد فاصله ای معقول مابین عرضه دو محصول امکان فروش مناسب برای هرکدام فراهم شود.

هنوز اطلاعات خاصی در خصوص نسل تازه رایانه سیلندری اپل وجود ندارد. به خصوص که احتمال بالایی هست که ویژگی های ظاهری آن نیز دستخوش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - تغییر اساسی گردد. با آن که ظاهر استوانه ای این محصول آن را از بسیاری رقبای خود متمایز می سازد، اما دسترسی به برخی قطعات داخلی همچون رم و کارت گرافیک را نیز دشوار کرده است. مدیر بازاریابی اپل نیز به این نیاز کاربران حرفه ای اعتراف کرده و اعلام داشته است که شرکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - متبوعش در حال حرکت در مسیر پاسخ به نیاز آنها قرار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان - دارد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آزادشهر استان گلستان

علاوه بر این ها برخی منابع خبری معتقد هستند که در نسل تازه مک پروی اپل برای نخستین بار شاهد استفاده از پردازنده های ARM خواهیم بود و این تصمیم نشان از تلاش ثروتمندترین کمپانی دنیا برای کاهش وابستگی به چیپ های اینتل دارد. طرحی که گفته می شود تا سال ۲۰۲۰ به طور کامل اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone