🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39232.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت افزوده مجیک لیپ و پرسش هایی در مورد حریم خصوصی

مجیک لیپ بالاخره از پلتفرم سخت افزاری واقعیت افزوده خودش که سر و صدای زیادی طی سال های اخیر به پا کرده بود پرده برداشت و وعده داد تا در سال آینده میلادی آن را ...

مجیک لیپ بالاخره از پلتفرم سخت افزاری واقعیت افزوده خودش که سر و صدای زیادی طی سال های اخیر به پا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرده بود پرده برداشت و وعده داد تا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در سال آینده میلادی آن را به بازار عرضه کند.

این ها اولین نسل از کیت های توسعه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خواهند بود ولی به هر حال برای هدف غایی مجیک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - لیپ یک گام رو به جلو خواهد بود: ساخت یک عینک سبک وزن همه گیر که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می تواند اشیای مجازی را به دنیای واقعی بیاورد. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و همین هدف، زنگ خطرهای بسیاری را در فضای حریم شخصی به صدا در خواهد آورد.

همانند بسیاری دیگر از عینک های هوشمند، هدست مجیک لیپ هم جریان دائمی از اطلاعات کاربران را جمع آوری می کند. روی بدنه آن ها چندین دوربین و میکروفون قرار گرفته که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هر چه شما می بینید و می شنوید را ضبط می کند.

دوربین ها، اشیای اطراف شما را شناسایی می کنند و میکروفون ها نیز فرامین صوتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را می شنوند. اما ثبت اختراع مجیک لیک نشان می دهد که ماجرا پیچیده تر و وحشتناکتر از این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حرف ها است.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

یکی از پتنت های مجیک لیک به همکاری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فرضی با استارباکس اشاره دارد. برای مثال، زمانی که کاربر به یک فنجان قهوه چشم می دوزد، مجیک لیپ به شما نزدیک ترین استارباکس یا کافه را پیشنهاد می دهد.

یک قابلیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دیگر این است که به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - میوه فروشی رفته اید و مشغول نگاه کردن به میوه ها هستید. در این حین، مجیک لیپ شروع به اسکن میوه ها می کند و قیمت دیگر فروشگاه های اطراف را نیز به شما ارائه می دهد تا بدانید میوه را ارزان تر می خرید یا گران - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تر.

چه بپسندید و چه نه، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مجیک لیپ همه این کارها را انجام می دهد و همه این اطلاعات را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. حتی اپلیکیشن های واقعیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - افزوده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - غیر تبلیغاتی نیز اطلاعات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جمع آوری کرده و با اطلاعات دیگران تطبیق می دهد، حتی اگر این اطلاعات به سادگی لیست آثار هنری یا بناهای تاریخی مشاهده شده توسط شما باشد.

و سپس انبوهی از اطلاعات از اپلیکیشن ها را داریم مثل بازی هایی که انجام داده اید یا سریال هایی که روی نمایشگر تلویزیون مجازیتان دیده اید و یا حتی گفتگوهایی که به دستیار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صوتی مجیک لیپ داشته اید. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این ها فقط یک سری نمونه هستند. با سنسورهای تشخیص حرکت چشم، هدست مجیک لیپ دقیقا می داند که تمرکز شما حالا روی چه نقطه ای است.

اگر شما یک آیفون، اسپیکر الکسا، پی سی یا بسیاری دیگر از دستگاه های الکترونیک محبوب را داشته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باشید، قطعا بخشی از این نگرانی ها را داشته اید اما رهایشان کرده اید (که البته این هم جای بحث دارد). اما حداقل، آمازون، اپل و مایکروسافت تحت نظارت شدید متخصصین حوزه امنیت، قانون گذاران و مردم به درستی اداره می شوند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

هیچ کدام اما در برابر نفوذ اطلاعاتی شوکه کننده ایمن نیستند ولی تحت نظارت تیم های بزرگ امنیتی و استانداردهای بالایی هستند که جلوی هر آسیب پذیری را بگیرند.

ما واقعا هیچ اطلاعات در مورد اقدامات امنیتی مجیک لیپ نمی دانیم و علی رغم رشد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سریع و سرمایه گذاران بزرگی که جذب کرده اما هیچ کدام منابع غول های حوزه تکنولوژی را ندارند.

خوشبختانه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مجیک لیپ در حال کار روی یک سیستم امنیتی بزرگ و سیاست های حریم شخصی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در پس پرده است. این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - عینک بیشتر شبیه به اینترنت اشیاء است و پتانسیل عظیمی برای دسترسی هکرها به زندگی شخصی مردم می دهد.

اگر مجیک لیپ بتواند قدرت خود را به شایستگی به کار بندد، می تواند توسعه دهندگان اپلیکیشن ها را با استانداردهای شدید امنیتی پیوند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دهد و برای کاربر اطمینان ایجاد کند که داده هایش جای امنی قرار گرفته و شرکت از طریق فروش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سخت افزار و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نرم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - افزارها درآمد کسب می کند نه فروش اطلاعات کاربرانش.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone