🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30664.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل درخواست معترضان را اجابت کرد؛ اتخاذ سیاست های تازه در قبال پرونده های آزار جنسی

یک هفته بعد از راهپیمایی ۲۰ هزار نفری کارکنان گوگل در اعتراض به سیاست های این شرکت در رابطه با سوء استفاده های جنسی و نحوه برخورد آن با این اتفاقات، گوگل وعده تغییر داده ...

یک هفته بعد از راهپیمایی ۲۰ هزار نفری کارکنان گوگل در اعتراض به سیاست های این شرکت در رابطه با سوء استفاده های جنسی و نحوه برخورد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این اتفاقات، گوگل وعده تغییر داده است.

این شرکت روز گذشته اعلام کرد که بررسی موارد اذیت و آزار جنسی را آغاز خواهد کرد و ساندار پیچای مدیرعامل این شرکت نیز در ایمیلی که روز گذشته برای کارکنانش ارسال نمود اظهار داشت:

ما می پذیریم که در گذشته همه امور را به درستی انجام نداده ایم و از این بابت عذر خواهی میکنیم. روشن است که ما به تغییر نیاز داریم. بنابرین از این پس مدیریت نگرانی ها با شفاف سازی بیشتری انجام می شود و پشتیبانی بهتری از کارکنان به عمل خواهد آمد. همچنین تعهداتمان برای ایجاد برابری و محیطی همراه با احترام را دوبرابر میکنیم.

پیچای همچنین وعده داد که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سیستم گزارش آزار و اذیت جنسی گوگل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را بهبود بدهد و یک سایت گزارش دهی اختصاصی با پشتیانی زنده ایجاد کند که مشاوره لازم را در اختیار قربانیان قرار دهد. گوگل علاوه بر این اعلام شد که افراد در زمان حضور در جلسات رسیدگی به شکایات خود میتوانند فرد مورد اعتماد دیگری را به همراه داشته باشند. این تغییرات از حالا تا سه ماهه سوم ۲۰۱۹ اجرایی می شوند.

غول جستجوی اینترنتی اعلام نموده که دیگر اقدام به حل و فصل اجباری پرونده های سوء رفتارهای جنسی نخواهد کرد و جزئیات بیشتری را در رابطه با گزارشات - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داخلی خود منتشر می کند.

جمعه گذشته بالغ بر ۲۰ هزار کارمندان گوگل میزهای کار خود را ترک کردند و در سرتاسر دنیا به خیابان ها آمدند تا علیه پرونده های آزار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جنسی در سراسر دنیا اعتراض کنند. این اعتراض نیز در واکنش به گزارشی بود که نیویورک تایمز پیرامون پشتیبانی گوگل از اندی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رابین و پاداش قابل توجه وی علیرغم سوء رفتارهای جنسی اش با یکی از کارکنان خانم این شرکت منتشر گردید.

گفتنی است همراستا با این اعتراضات هشتگی تحت عنوان «Me Too» در شبکه های اجتماعی ترند شد تا کلیه قربانیان این سوء رفتارهای جنسی را برای اقدامی مشترک و تغییری تازه با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یکدیگر متحد کند.

برگزارکنندگان این اعتراضات اعلام کردند که گوگل به صورت علنی از تنوع جنسیتی و نژادی حمایت می کند اما کار زیادی برای عمل به این گفته خود انجام نمی دهد. معترضین در بیانیه ای خواستار پایان دادن به حل و فصل اجباری پرونده های آزار و سوء استفاده های جنسی شدند (در این موارد از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - افراد شاکی خواسته می شود از حق خود برای شکایت بگذرند و به صورت محرمانه توافقاتی را با فرد خاطی انجام دهند).

آنها همچنین خواستار پایان دادن به پرداخت نابرابر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حقوق میان زنان و مردان، انتشار گزاری داخلی در رابطه با آزار و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اذیت های جنسی درون گوگل و تدوین فرایندی روشن برای گزارش شکایت ها شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone