🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14047.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل با ۸ میلیون ترابایت داده آی‌کلود بزرگ‌ترین مشتری خدمات ابری گوگل است

اپل ظاهرا دیگر به تنهایی قادر به مدیریت حجم عظیم اطلاعات کاربران آی‌کلود نیست و برای این منظور به سرویس گوگل کلود روی آورده است. این شرکت حالا بزرگ‌ترین مشتری تجاری خدمات ابری گوگل است ...

اپل ظاهرا دیگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - به تنهایی قادر به مدیریت حجم عظیم اطلاعات کاربران آی‌کلود نیست و برای این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - منظور به سرویس گوگل کلود روی آورده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - است. این شرکت حالا بزرگ‌ترین مشتری تجاری خدمات ابری گوگل است و میلیون‌ها ترابایت اطلاعات را در سرورهای این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - شرکت ذخیره می‌کند.

به گزارش وب‌سایت The Information، اپل حالا بیش از هشت میلیون ترابایت داده روی سرورهای گوگل دارد. یک منبع آگاه به این وب‌سایت گفته که اپل تا اواسط ماه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - مه در نظر داشت امسال حدود ۳۰۰ میلیون دلار برای استفاده از خدمات ابری گوگل هزینه کند. این رقم نسبت به سال ۲۰۲۰ حدودا ۵۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت حالا به بزرگ‌ترین مشتری تجاری گوگل کلاود تبدیل شده و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - سایر مشتریان فاصله زیادی پیدا کرده است. دومین و سومین مشتری بزرگ گوگل تیک تاک و اسپاتیفای هستند.

کارمندان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - گوگل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - کلود در داخل شرکت از اپل با اسم «پاگنده» یاد می‌کنند که نشان‌دهنده حجم بزرگ اطلاعات آن‌هاست. اپل حالا برای ارائه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - خدمات آی‌کلود از ترکیبی از دیتاسنترهای خودش و شرکت‌های شخص ثالث مثل گوگل و آمازون استفاده می‌کند. البته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - کوپرتینویی‌ها کلید رمزگشایی اطلاعات کاربران را به طرف‌های شخص ثالث نمی‌دهند تا از امنیت داده‌ها اطمینان داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان

گزارش امروز می‌گوید افزایش چشمگیر مصرف اپل از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - خدمات ابری گوگل احتمال به این معناست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رودسر استان گیلان - که رشد سرویس آی‌کلود فراتر از انتظار اپل بوده و باعث شده کوپرتینویی‌ها نتوانند خدمات خود را متناسب با نیازهایشان توسعه دهند. در نتیجه، مجبور شده‌اند که این حجم عظیم از اطلاعات را به شرکت‌های دیگری مثل گوگل واگذار کنند.

اپل در نوامبر سال ۲۰۲۰ حجم اطلاعات کاربری ذخیره‌ شده در سرورهای گوگل را حدود ۴۷۰ پتابایت افزایش داد تا مجموع میزان داده‌های این شرکت در گوگل کلود به بیش از ۸ اگزابایت برسد. اگر با این واحدها آشنایی ندارید، باید بگوییم که برای پر کردن یک اگزابایت از فضای ذخیره‌سازی باید بیش از ۲۳۷ هزار سال تماس ویدیویی ضبط کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone