🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14033.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی دولت: طرح مجلس برای فضای مجازی در دولت آینده بررسی شود

سخنگوی دولت درباره طرح «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» مجلس که انتقادات گسترده‌ای را از سوی فعالان حوزه فناوری به همراه داشته، پیشنهاد کرد که بررسی آن به دولت ...

سخنگوی دولت درباره طرح «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» مجلس که انتقادات گسترده‌ای را از سوی فعالان حوزه فناوری به همراه داشته، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - پیشنهاد کرد که بررسی آن به دولت سیزدهم موکول شود.

«علی ربیعی» سخنگوی دولت دوازدهم امروز هشتم تیر ماه با اشاره به مباحث مرتبط با طرح‌هایی که به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - دنبال ایجاد محدودیت در فضای اینترنت هستند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - گفت: «طبق اخبار غیررسمی گفته می‌شود که این طرح از دستور کار مجلس خارج شده، اما به هر حال حکمرانی سایبری مسئله مهم و موضوع روز بسیاری از کشور‌های جهان است.»

ربیعی در ادامه افزود که سیاست‌گذاری در این زمینه‌ها کاری بسیار پیچیده و چند وجهی است و باید همراه با مطالعات عمیق باشد و طرح‌هایی از این دست ابعاد مختلفی دارند که متأسفانه برخی فقط یا از جنبه امنیتی و یا جنبه خاص فرهنگی آن را در نظر می‌گیرند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان

سخنگوی دولت در ادامه به اهمیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - فضای مجازی اشاره کرد و گفت: «امروز فضای مجازی فقط محدود به حوزه اطلاع‌رسانی نیست، بلکه فضای مجازی تبدیل به بستری برای ایجاد مشاغل، سرمایه گذاری‌های جدید، رشد اقتصادی از مسیر ارائه رشد خدمات، تجارت الکترونیک و آموزش آنلاین و بسیاری از موارد دیگر شده است.»

به گفته ربیعی هر نوع تصمیم‌گیری در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - این حوزه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - نیازمند توجه به همه جوانب و گرفتن تأیید از سوی کارشناسان، خبرگان و جامعه خواهد بود. ربیعی در همین رابطه افزود: «باید توجه داشت که فضای مجازی امروز بخشی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - حقوق - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - مردم است. در این طرح اختیارات رییس‌جمهور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - و هیئت وزیران محدود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - شده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - اختیارات گسترده‌ای به نهاد‌هایی نوظهور داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - شده و تناسب مسئولیت با اختیارات لحاظ نگردیده است.»

ربیعی با توجه به این موضوع در ادامه گفت: «لذا با توجه به تأثیر این تصمیمات و از آنجا که رییس جمهور منتخب در این خصوص دیدگاه‌هایی دارند و در ایام انتخاباتی مطرح کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود این طرح پس از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - استقرار دولت جدید و با هماهنگی با دولت جدید بررسی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - و تصویب شود.»

لازم به ذکر است که طرح جنجالی پیشنهادی توسط نمایندگان مجلس، تا امروز با مخالفت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - بسیاری از افراد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - سرشناس حوزه فناوری روبرو بوده است. در همین رابطه روز گذشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات اعلام کرد که ورود مجلس به قانون‌گذاری اتفاق - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هیدج استان زنجان - خوب و مثبتی است اما این موضوع نباید باعث افزایش محدودیت‌ها و انسداد در فضای مجازی کشور شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone