🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14055.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل با وجود اعتراض کارمندان، همچنان به حضور فیزیکی آن‌ها در دفاتر اصرار دارد

اپل می‌خواهد از ماه سپتامبر برنامه کار هیبریدی جدیدی را برای حضور کارمندان در دفاتر این شرکت اجرا کند. این در حالی است که بسیاری از نیروی کار اپل خواستار تغییر برنامه‌ها و تبیین شیوه‌های ...

اپل می‌خواهد از ماه سپتامبر برنامه کار هیبریدی جدیدی را برای حضور کارمندان در دفاتر این شرکت اجرا کند. این در حالی است که بسیاری از نیروی کار اپل خواستار تغییر برنامه‌ها و تبیین شیوه‌های کاری منعطف‌تری هستند.

«دیردره اوبرایان» (Deirdre O'Brien)، معاون ارشد خرده‌فروشی‌ها و کارمندان اپل در ویدیویی به صحبت درباره شرایط کار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - نیروی انسانی این شرکت پرداخته و می‌گوید آن‌ها در دوران پساکرونا از یک مدل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - کار هیبریدی استفاده خواهند کرد. پیش‌تر تیم کوک با ارسال ایمیلی به کارمندان این شرکت گفته بود که افراد باید از ماه سپتامبر هفته‌ای سه روز در دفاتر اپل حضور فیزیکی داشته باشند.

اوبرایان می‌گوید: «باور داریم که تعاملات انسانی برای فرهنگ و آینده ما ضروری است.» معاون اپل توضیح می‌دهد که عرضه محصولات یکسال گذشته حاصل تلاش طولانی مدت کارمندان این شرکت در دوره‌ای بوده که هنوز می‌توانستیم کنار هم جمع شویم.

آیفون

طبق برنامه تیم کوک، همه کاربران به استثنای موارد خاص، باید در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در شرکت حضور داشته باشند و فقط می‌توانند چهارشنبه و جمعه را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - به انتخاب خود از داخل خانه کار کنند. به‌علاوه، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - هر فرد می‌تواند در صورت تایید مدیران مافوقش در هر سال تا دو هفته از راه دور کار کند. البته از کارمندانی که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - برای انجام کارهای خود به ارتباط چهره به چهره نیاز دارند، خواسته شده که هفته‌ای چهار تا پنج روز به شرکت بیایند.

چندی پس از ارسال ایمیل تیم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - کوک، گروهی متشکل از ۲۸۰۰ کارمند این شرکت در انتقاد به این طرح اعلام کردند که نگرانی‌های زیادی درباره زمان‌بندی کار هیبریدی دارند. این گروه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌گوید تعداد نامشخصی از کارمندان اپل به خاطر این طرح جدید مجبور به استعفا شده‌اند. حالا باقی‌مانده کارمندان خواستار جایگزینی کار از راه دور به جای حضور فیزیکی هستند.

با این حال به نظر می‌رسد که اپل درخواست‌های کارمندان را رد کرده و می‌گوید که تصمیمات - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر لاهیجان استان گیلان - بعدی درباره دورکاری برای هر فرد به‌صورت جداگانه اتخاذ می‌شود و منوط به تایید مدیران خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone