🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14056.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین پردازنده کوانتومی چندتراشه‌ای دنیا برای کامپیوترهای مقیاس‌پذیر معرفی شد

شرکت «Rigetti Computing» به‌عنوان یکی از پیشگامان حوزه رایانش کوانتومی، امروز از اولین پردازنده کوانتومی چندتراشه‌ای جهان رونمایی کرد. این پردازنده بر اساس یک معماری ماژولار اختصاصی ساخته شده و قرار است به تجاری‌سازی و ...

شرکت «Rigetti Computing» به‌عنوان یکی از پیشگامان حوزه رایانش کوانتومی، امروز از اولین پردازنده کوانتومی چندتراشه‌ای جهان رونمایی کرد. این پردازنده بر اساس یک معماری ماژولار اختصاصی ساخته شده و قرار است به تجاری‌سازی و مقیاس‌پذیری کامپیوترهای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - کوانتومی عیب‌تاب (تحمل‌پذیری خطا) کمک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - کند.

تراشه چند کیوبیتی «ریگتی کامپیوتینگ» چندین دای (معادل یک سطح از ماده نیمه‌رسانا) یکسان را به یک کامپیوتر کوانتومی مقیاس بزرگ وصل و تبدیل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - می‌کند. این کار پیچیدگی‌های تولید و مهندسی کامپیوترهای کوانتومی را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. این سیستم به لحاظ تئوری حتی به ریگتی اجازه می‌دهد تعداد کیوبیت‌های کامپیوترهای کوانتومی را بیشتر کند.

«مارکو لونکار»، استاد مهندسی برق و سخت‌افزارهای کوانتومی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - دانشگاه هاروارد که با فعالیت‌های ریگتی آشنایی دارد، می‌گوید:

«مقیاس‌پذیری یکی از اهداف اصلی کل صنعت رایانش کوانتومی است. ریگتی اولین شرکتی است که راهکاری برازنده و کارآمد را برای حل این چالش فنی بزرگ معرفی کرده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - است.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران

«چد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - ریگتی»، بنیان‌گذار و مدیرعامل ریگتی کامپیوتینگ می‌گوید: «ما رویکرد کاملا جدیدی را برای موضوع مقیاس‌پذیری کامپیوترهای کوانتومی توسعه داده‌ایم. نوآوری‌های اختصاصی ما در زمینه طراحی و تولید تراشه دستیابی به مسیری را فراهم کرده که به باورمان سریع‌ترین مسیر برای ساخت سیستم‌های لازم برای اجرای اپلیکیشن‌های مفید و تصحیح خطاست.»

کلید تجاری‌سازی و آوردن کامپیوترهای کوانتومی به بازار در افزایش تعداد کیوبیت‌های عیب‌تاب کامپیوترهای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - کوانتومی است. حجم کوانتوم‌های ریگتی ۳۱ کیوبیت است که بالاترین تعداد کیوبیت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - برای کامپیوترهای کوانتومی بدون از دست دادن همدوسی محسوب می‌شود. ولی این محدودیت به‌زودی تغییر خواهد کرد.

ریگتی می‌خواهد معماری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - جدید تراشه‌های خود را به‌عنوان بخش مرکزی یک کامپیوتر کوانتومی جدید با ۸۰ کیوبیت قرار دهد که قرار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - است تا انتهای سال معرفی شود.

در حال حاضر شرکت‌های زیادی مثل گوگل در حال فعالیت در حوزه کامپیوترهای کوانتومی هستند. گوگل در نظر دارد که تا سال ۲۰۲۹ کامپیوتر کوانتومی خود را تکمیل کرده و با آن به حل مشکلات مهمی مثل تامین غذای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ساری استان مازندران - جهانی، ساخت دارو و تغییرات اقلیمی بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خندان گل نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر سمت قره جه ساری سرویس کار لباسشویی اوشن دارید؟
پاسخ: بله در قره جه شهر ساری خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone