🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14051.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

استخراج آسان و بی‌دردسر جدول از PDF چگونه امکان‌پذیر است؟ 

فرمت PDF در سال‌های اخیر توانسته است به استانداردی امن و آسان برای به اشتراک‌گذاری اسناد تبدیل شود. یکی از ویژگی‌های چنین فایل‌هایی، حفظ قالب‌ها و جزئیات جداول است به طوری که در دستگاه‌های متفاوت ...

فرمت PDF در سال‌های اخیر توانسته است به استانداردی امن و آسان برای به اشتراک‌گذاری اسناد تبدیل شود. یکی از ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - چنین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - فایل‌هایی، حفظ قالب‌ها و جزئیات جداول است به طوری که در دستگاه‌های متفاوت به شکل یکسان نمایش داده می‌شوند. اما تهیه جدول از PDF می‌تواند گاهی دردسرساز شود و کاربران را سردرگم کند. آیا روش آسانی برای انجام روند گفته شده وجود دارد؟

چندین روش برای استخراج جدول - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - از PDF در دسترس است که می‌تواند صرفه‌جویی بسیاری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - در زمان به عمل آورد و کاربران را از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - ساخت دوباره جدول‌ها و وارد کردن اطلاعات، بی‌نیاز سازد. اما اگر با قابلیت کپی و پیست نتوان جدول‌ها را به سایر فایل‌ها منتقل کرد، چگونه می‌توان بدون به هم ریختن اطلاعات از آن‌ها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - نمونه مشابه ساخت؟ در ادامه به چندین روش کوتاه و راحت برای انجام این کار اشاره خواهیم کرد.

استفاده از مبدل‌های فایل آنلاین

سریع‌ترین روش برای جداسازی جدول از PDF، کمک گرفتن از ابزارهای مبدل فایل آنلاین است که می‌توانند فرمت PDF را به فرمت دلخواه تبدیل کنند. چندین سرویس برای تهیه خروجی اکسل از فایل‌ها در دسترس است که محبوب‌ترین آن‌ها شامل cometdocs و Smallpdf می‌شود. البته بیشترین عناوین رایگان، تنها قابلیت‌های پایه را به کاربران ارائه می‌کنند و برای استفاده از تمامی امکانات آن‌ها، باید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - اقدام به خریداری حق اشتراک کرد؛ با این حال ویژگی‌های در دسترس می‌توانند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برطرف کنند.

برای شروع فرایند تبدیل فرمت PDF به اکسل، وارد سایت Smallpdf شوید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

روی کلید See All PDF Tools کلیک کنید و سپس از منوی جدید، گزینه PDF to Excel را انتخاب نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

به کمک قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag & Drop)، فایل خود را به صفحه مرورگر منتقل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - کنید تا روند آپلود آن شروع شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

پس از آن که فرایند آپلود فایل به اتمام رسید، روی کلید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - Convert to Excel کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون می‌توانید با کلیک روی کلید Download، فایل اکسل خروجی خود را دریافت کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

فایل دانلود شده را باز کنید تا از تبدیل صحیح جداول به فرمت جدید مطمئن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - شوید.

استفاده از مایکروسافت Power BI

نرم‌افزار Power BI که توسط مایکروسافت توسعه یافته و منتشر شده است، گزینه مناسب دیگری برای خارج کردن جدول از PDF محسوب می‌شود. قابلیت Power Query درون برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا جزئیات مورد نظر خود را از فایل‌ها استخراج کنند. البته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - کاربران باید از اشتراک آفیس ۳۶۵ بهره‌مند باشند یا به صورت جداگانه اقدام به خریداری بسته نرم‌افزاری مذکور نمایند. قابل ذکر است که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - نسخه آزمایشی رایگان برنامه نیز قابلیت گفته شده را درون خود جای داده و می‌توان از آن به عنوان ابزاری موقت استفاده کرد.

برای شروع، اقدام به دانلود و نصب برنامه Power BI از سایت رسمی مایکروسافت کنید. همچنین می‌توانید از نسخه غیر رسمی و کرک شده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - نیز بهره بگیرید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

پس از نصب روی آیکن برنامه کلیک کنید یا پس از باز کردن منوی استارت، عبارت Power BI را درون نوار جستجو وارد نمایید تا آیکن آن، نمایش داده شود. سپس در صفحه اصلی نرم‌افزار، روی گزینه Get Data کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

روی بخش File کلیک کنید و سپس گزینه PDF را انتخاب نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون روی کلید Connect کلیک کنید تا بتوانید محل فایل PDF روی حافظه دستگاه خود را انتخاب کنید. 

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

به محلی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - که فایل PDF در آن قرار دارد بروید و پس از انتخاب آن، کلید Open را بزنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

پس از آن که فایل انتخاب شده به محیط Power BI وارد شد، در بخش Navigator می‌توانید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - شماره جداول و صفحات آن‌ها را مشاهده کنید. جدول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - بارگذاری شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون کلید Load را بزنید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - تا جدول به محیط نرم‌افزار انتقال پیدا کند.

استفاده از مایکروسافت اکسل

نرم‌افزار اکسل از مجموعه‌ آفیس مایکروسافت، ابزار دیگری است که قابلیت استخراج جدول از PDF را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و مانند Power BI از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - قابلیت Power Query بهره می‌برد. البته قابلیت گفته شده تنها در اکسل ۲۰۱۶ و نسخه‌های جدیدتر دیده می‌شود و در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - برنامه‌های قبلی وجود نداشته است. برای شروع اکسل را باز کنید و در صفحه اصلی روی گزینه Data در نوار بالایی کلیک نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

در پنل گفته شده، روی کلید Get Data کلیک کنید تا پنل کشویی نمایش داده شود. به قسمت From File بروید و سپس From PDF را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

به محل فایل PDF مورد نظر رفته و آن را انتخاب کنید. در نهایت کلید Open را بزنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

پس از این که فایل PDF وارد اکسل شد، لیستی از جداول و صفحات آن‌ها مانند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - نرم‌افزار Power BI مشاهده خواهید کرد. در منوی Navigator می‌توانید جدول - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - مد نظر خود را انتخاب کنید و برای وارد کردن آن به محیط - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - اکسل، روی کلید Load کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

اگر از نسخه ۲۰۱۶ یا جدیدتر برنامه اکسل استفاده می‌کنید، اما در پنل Data نمی‌توانید گزینه‌های گفته شده را بیابید، باید قابلیت Power Query را به صورت جداگانه نصب کنید. برای شروع به صفحه رسمی بسته نرم‌افزاری در سایت مایکروسافت بروید و سپس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - زبان مورد نظر برای افزونه را انتخاب کنید. در نهایت روی کلید Download کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

نسخه مورد نظر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - خود از افزونه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نسخه‌های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به صورت جداگانه قابل دانلود هستند و با توجه به ویندوز خود، فایل مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه، برای شروع روند دانلود روی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - کلید Next کلیک نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

پس از اتمام فرایند دانلود، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - روی فایل گفته شده کلیک کنید تا روند نصب آن شروع شود. در پایان می‌توانید گزینه‌های مرتبط با Power Query را در پنل Data در اکسل مشاهده کنید.

استفاده از ادوبی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - آکروبات پرو DC

نرم‌افزار ادوبی آکروبات به عنوان یکی از بهترین ابزارهای مشاهده فایل‌های PDF شناخته می‌شود؛ اما نسخه پرو DC قابلیت‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تبدیل فایل‌ها به سایر فرمت‌ها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - از جمله اکسل، یکی از آن‌ها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - است. نسخه پرو برنامه را می‌توان به صورت آنلاین یا دانلود شده مورد استفاده قرار دارد؛ اگرچه نسخه آنلاین نیازمند خریداری قانونی لایسنس برنامه است اما نسخه آفلاین را می‌توان به صورت کرک شده نیز نصب کرد. 

نسخه تحت وب ادوبی آکروبات پرو DC

برای استخراج جدول از PDF به کمک نسخه تحت وب ادوبی آکروبات پرو، ابتدا به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - سایت رسمی آن، مراجعه کنید. در منوی بالایی برنامه روی گزینه Convert کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

به پایین اسکرول نمایید تا گزینه PDF to Excel را مشاهده و روی آن کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

در صفحه جدید به کمک قابلیت کشیدن - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - و رها کردن، فایل مورد نظر خود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - را به صفحه مرورگر منتقل نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

پس از آن که آپلود - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - فایل به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - اتمام رسید، روی کلید Export to XLSX کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه Download در قسمت بالایی صفحه، نسخه آفلاین از فایل جدید با فرمت اکسل را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - روی دستگاه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - خود ذخیره نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

نسخه دسکتاپ ادوبی آکروبات پرو DC

همانطور که گفته شد، نسخه دسکتاپ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - ادوبی آکروبات پرو برای کاربرانی که از اشتراک ادوبی بهره‌مند نیستند و می‌خواهند از نسخه رایگان کرک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - شده استفاده کنند، گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود. برای شروع روی آیکن برنامه کلیک کنید یا نام آن را در نوار جستجوی منوی استارت وارد کنید تا آیکن نرم‌افزار نمایش داده شود. سپس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - در صفحه اصلی، روی Open a File کلیک نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

به محل ذخیره فایل مورد نظر مراجعه کنید و پس از انتخاب آن، کلید Open را بزنید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

پس از باز شدن فایل در محیط برنامه، به کمک نشانگر موس و نگه داشتن کلیک چپ، اقدام به انتخاب جدول و محتویات آن کنید. روی قسمت انتخاب شده راست کلیک کرده و گزینه Export Selection As را انتخاب نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

در پنجره ذخیره - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان - فایل، نام دلخواه خود را وارد کنید و سپس فرمت مورد نظر برای دریافت فایل خروجی را مشخص نمایید.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گالیکش استان گلستان

اکنون جدول انتخاب شده به صورت فایلی با فرمت جدید قابل استفاده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone