🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14036.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

با سرویس گواهی «تایید صحت کارت هوشمند ملی» آشنا شوید؛ خداحافظی با کپی کارت ملی؟

مشاور دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات خبر از اجرای سرویس گواهی تایید صحت کارت هوشمند ملی در قالب پروژه‌هایی پایلوت در اپلیکیشن دولت همراه خبر داد. قرار است طی چند روز آینده کارهایی همچون ابطال ...

مشاور دبیر شورای اجرایی فناوری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - اطلاعات خبر از اجرای سرویس گواهی تایید صحت کارت هوشمند ملی در قالب پروژه‌هایی پایلوت در اپلیکیشن دولت همراه خبر داد. قرار است طی چند روز آینده کارهایی همچون ابطال (سلب مالکیت) و صدور سیم کارت و احراز هویت پست بانک با این سرویس انجام بشود و سپس طرح‌های دیگری نیز به آن اضافه شود.

«امیر اصغری» مشاور دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - در گفتگو با دیجیاتو درباره چرایی اجرای طرح سرویس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - گواهی تایید صحت کارت هوشمند ملی با کمک سازمان ثبت احوال و اطلاعات مندرج در این سامانه می‌گوید: «هزینه‌های زیادی برای صدور کارت هوشمند ملی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - شده و نزدیک به ۵۰ میلیون ایرانی این کارت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - را دریافت کرده‌اند اما همچنان از خدمات و پتانسیل آن استفاده نمی‌شود. کارت‌های هوشمند ملی یک تراشه در خود دارند که پر از اطلاعات درباره مالکین آنها است و این اطلاعات در سازمان ثبت احوال ثبت شده و می‌توان از آنها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - استفاده کرد اما کماکان در اکثر شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی باید فرم‌ها به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - صورت دستی پر شود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - و از کارت ملی هوشمند کپی گرفته شود.»

اصغری باور دارد که پتانسیل کارت هوشمند ملی در ایران دست کم گرفته شده و می‌توان در خدمات بسیاری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - از آن استفاده کرد. او این خدمات را به دو صورت حضوری و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - غیرحضوری تقسیم می‌کند و تاکید دارد که آنها قصد دارند تا قبل از پایان دولت از خدمات غیرحضوری این طرح بهره‌برداری کنند. اصغری می‌گوید استفاده از اطلاعات تعبیه شده در کارت ملی هوشمند می‌تواند به هوشمندسازی خدمات و تسریع آنها کمک شایانی کند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران

او به فناوری NFC در داخل برخی مدل‌های گوشی موبایل اشاره می‌کند و می‌گوید که می‌توان با استفاده از این فناوری کاری کرد که حتی بدون مراجعه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - حضوری هم از خدمات کارت ملی هوشمند استفاده کرد: «در حال حاضر قصد داریم سه ویژگی ابطال (سلب مالکیت) و صدور سیم کارت و احراز هویت پست بانک را با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - کمک اپلیکیشن دولت همراه و فناوری NFC و کارت ملی هوشمند پیش ببریم. می‌خواهیم کاربران بتوانند از منزل با کارت هوشمند ملی خود و چسباندن آن به گوشی و البته درج PIN کارت هوشمند، بتوانند این سه کار را بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهند. در واقع دیگر لازم نیست تک تک فرم‌ها پر شود و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - تمامی این مراحل با اطلاعات داخل کارت هوشمند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - ملی پیش می‌رود»

اصغری تاکید دارد چنین چیزی مخاطره آمیز نخواهد بود چرا که PIN کارت هوشمند ملی مختص هر فرد است: «این پین زمان صدور کارت هوشمند به مردم داده شده و اگر کسی آن را فراموش کرده می‌تواند با مراجعه به برخی مراکز ثبت احوال مجددا آن را عوض کند. در این حالت حتی با سرقت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - گوشی و کارت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - ملی توامان با یکدیگر، هیچ سواستفاده‌ای نمی‌توان از این خدمات کرد.»

اصغری در پاسخ به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - این پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا این کار را اتمام استفاده از پتانسیل کارت‌های هوشمند می‌داند یا خیر می‌گوید که استفاده‌های متعدد دیگری از کارت ملی هوشمند می‌توان انجام داد که همگی نیازمند پیگیری نهادها و سازمان‌های مربوطه است. او باور دارد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - دولت با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - کمک کسب‌وکارهای نوپا می‌تواند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - به مدل‌های جدیدی پیرامون بهره‌برداری از کارت ملی هوشمند دست پیدا کند: «از کارت‌های ملی هوشمند می‌تواند برای کارت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - تردد استفاده کرد، یعنی هرجایی که نیازمند به یک احراز هویت برای تردد داشت به کار بیاید. این تنها یک کاربرد از ده‌ها کاربردی است که کارت ملی هوشمند می‌تواند برای شهروندان داشته باشد.»

اصغری در پاسخ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - به این پرسش که آیا زیرساخت‌های لازم برای اجرای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - چنین طرح‌هایی در کشور فراهم است یا خیر به دیجیاتو می‌گوید که زیرساخت نرم‌افزاری تا چند وقت دیگر کاملا فراهم می‌شود و از این بابت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - مشکلی وجود ندارد: «برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - زیرساخت سخت افزاری نیز شرکت‌هایی که قصد استفاده از پتانسیل‌های کارت‌های هوشمند را دارند باید یک دستگاه مخصوص داشته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - باشند که تراشه کارت هوشند ملی را بخواند، دستگاهی که پیچیدگی خاصی ندارد و هزینه آن نهایتا به دویست هزار تومان هم نمی‌‌رسد. این هزینه در برابر کاهش هزینه‌های دیگری که برای عدم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - استفاده از این هوشمندی کارت‌ها به شرکت‌ها تحمیل می‌شود، بسیار ناچیز است.»

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران

اصغری به دیجیاتو می‌گوید که ادامه این مسیر به دولت بعدی واگذار خواهد شد و ابراز امیدواری می‌کند که پیگیری‌ها در دولت بعدی نیز مستمر باشد: - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - «زیرساخت این خدمات فراهم است و تنها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - پشتکار و مطالبه‌گری برای آن وجود دارد و همچنین همکاری دستگاه‌ها. باور دارم سیستم بانکی تا پایان سال می‌تواند از این خدمات بهره‌مند شود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - و دیگر دستگاه‌ها نیز اندک اندک به این سرویس اضافه شوند و نهایتا به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نور استان مازندران - جایی برسیم که کپی کارت هوشمند ملی به کلی در سیستم اداری ایران فراموش شود و از پتانسیل‌های آن استفاده شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone