🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14035.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ماکت آیفون ۱۳ چیدمان متفاوت دوربین اصلی را به تصویر می‌کشد

تصاویر به اشتراک گذاشته شده از ماکت آیفون ۱۳ ضمن به نمایش گذاشتن چیدمان مورب لنز دوربین پنل پشتی دستگاه، نشان می‌دهد که بیرون زدگی دوربین‌ها در این مدل کمی بیشتر از نسل قبلی است ...

تصاویر به اشتراک گذاشته شده از ماکت آیفون ۱۳ ضمن به نمایش گذاشتن چیدمان مورب لنز دوربین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - پنل پشتی دستگاه، نشان می‌دهد که بیرون زدگی دوربین‌ها در این مدل کمی بیشتر از نسل قبلی است و ضخامت دستگاه هم ظاهرا به اندازه جزئی افزایش پیدا کرده است.

حساب کاربری با نام «DuanRui» در توییتر تصاویری از ماکت آیفون ۱۳ به اشتراک گذاشته است. همان‌طور - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - که در تصاویر دیده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - می‌شود، به نظر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - می‌رسد اپل تصمیم دارد نسل جدید آیفون را با طراحی مورب دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه کند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان

همچنین با توجه به تصاویر، به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ به صورت جزئی و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - در حد میلی‌متر از نسل قبلی خود ضخامت بیشتری داشته باشد و ظاهرا این موضوع در مورد بیرون زدگی دوربین‌‌ها هم صدق می‌‌کند.

ظاهرا امسال کوپرتینویی‌ها قصد دارند گوشی‌های آیفون نسل جدید خود را از نظر مشخصات دوربین با تغییرات قابل توجهی به بازار عرضه کنند. براین اساس، احتمالا مدل‌های جدید پرو آیفون ۱۳ از لنز دوربین اولترا واید بهبود یافته با گشادگی دیافراگم f/1.8 بهره خواهند برد. براساس برخی شایعه‌های منتشر شده؛ احتمالا این بهینه‌سازی دوربین اولترا واید برای هر چهار مدل آیفون ۱۳ در نظر گرفته خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان

همچنین انتظار می‌رود لرزش‌گیر سنسور شیفت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - در همه مدل‌ها ارائه شود و کاربران بتوانند از بهبود کیفیت تصویربرداری در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - نور کم یا در صورت بروز لرزش بهره ببرند. این ویژگی‌ها قرار است در لنزهای دوربین واید و اولترا واید مدل‌های پرو در دسترس قرار بگیرد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان

در یکی از شایعه‌های منتشر شده نیز گفته می‌شود مدل‌های جدید آیفون به قابلیت فیلمبرداری حالت پرتره مجهز می‌شوند. همچنین ادعاهایی نیز وجود دارد که می‌گوید از دوربین آیفون ۱۳ می‌توان برای تصویربرداری از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر تویسرکان استان همدان - آسمان به عنوان دوربین عکاسی نجومی استفاده کرد. ظاهرا این قابلیت با فعال کردن حالت خاص تصویربرداری میسر می‌شود که به دستگاه اجازه می‌دهد ماه، ستارگان و سایر اجرام نورانی را در آسمان تشخیص دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone