🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14028.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن تاندوری؛‌ آشپزی برای همه

اگر شما هم به آشپزی علاقه داشته باشید یا حتی گاهی مجبور بشوید که غذا بپزید، حتما خیلی اوقات به این سوال سخت برخورده‌اید که حالا باید چی بپزم؟ اپلیکیشن تاندوری کمک بزرگی است که ...

اگر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - شما هم به آشپزی علاقه داشته باشید یا حتی گاهی مجبور بشوید که غذا بپزید، حتما خیلی اوقات به این سوال سخت برخورده‌اید که حالا باید چی بپزم؟ اپلیکیشن تاندوری کمک بزرگی است که می‌تواند در این مواقع به کمک بیاید و علاوه بر پیشنهادات جالب، روش پخت را هم در اختیارتان بگذارد.

با این تفاسیر احتمالا اولین تصوری که از اپلیکیشن تاندوری در ذهن شما شکل گرفته، یک کتاب دستور آشپزی دیجیتال است اما در حقیقت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌توان گفت که این اپلیکیشن یک شبکه‌ی اجتماعی است که در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - آن دستورهای پخت به همراه تصویر محصول نهایی به اشتراک گذاشته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌شوند.

اگر با دستور‌های نوشتاری رابطه‌ی خوبی ندارید و باید حتما یک آموزش تصویری ببینید تا روش پخت را یاد بگیرید هم جای نگرانی نیست زیرا می‌توانید دستور تهیه‌ی بسیاری از غذاها را به صورت ویدیویی هم تماشا کنید تا کاملا با روند پخت آشنا شوید.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

در این اپلیکیشن همه می‌توانند دستورهای آشپزی خود را به اشتراک بگذارند و عکسی هم به عنوان ضمیمه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - آپلود کنند. برای دستور پخت‌های بیشتر می‌توانید آشپزها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - یا کاربران دیگر را در اپلیکیشن فالو کنید اما اگر می‌خواهید دستورهای اصلی این اپلیکیشن را ببینید باید اکانت تاندوری را دنبال کنید.

برای اینکه به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - لیست دستور‌های پخت غذاها دست پیدا کنید باید به سراغ بخش جستجو بروید که دسته‌بندی‌ها‌ی غذایی در آنجا لیست شده‌اند. بیش از ۴۰۰۰ دستورپخت و ۲۰۰ ویدیو آموزشی آشپزی در تاندوری وجود دارد و تقریبا هر غذایی را می‌توان در این لیست بلند بالا پیدا کرد.

اگر غذای خاصی مدنظرتان هست اما نمی‌خواهید یک دسته‌ی غذایی کامل را بگردید، فقط کافی است - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - که از بخش جستجوی دستورهای پخت استفاده کنید. نتایج جستجو دستورهای افراد مختلف را نمایش می‌دهد که می‌توانید همه آن‌ها را بررسی کنید و دستوری را انتخاب کنید که برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - شما مناسب‌تر است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

آموزش آشپزی در تاندوری کمی بیش‌تر از دستورهای نوشتاری و ویدیوهای کوتاه پیش‌ رفته. در این اپلیکیشن بخشی با نام تاندوری پلاس وجود دارد که دوره‌های موضوعی آشپزی و شیرینی پزی مثل دوره‌های کیک‌های کافه‌ای، شکلات دست‌ساز و فینگرفود در آن پیدا می‌شوند.

برای دسترسی به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - این دوره‌ها دو راه وجود دارد؛ می‌توانید هزینه‌ی یک دوره را پرداخت کنید که در این صورت فیلم‌های آموزشی و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - جزوه‌ها تا همیشه در دسترس باقی می‌ماند و راه دوم هم خرید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - اشتراک است. خرید اشتراک‌های مدت‌دار نسبت به خرید دوره‌ها ارزان‌تر هستند اما باید این را در نظر بگیرید که پس از اتمام مدت اشتراک دیگر امکان دسترسی به ویدیوهای دوره را ندارید.

یکی از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - مهم‌ترین مشکلاتی که در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - امتحان کردن غذاهای جدید پیش می‌آید دستور پخت‌هایی هستند که دقیق و مرحله به مرحله نیستند و گاها هم پیدا کردن یک دستور پخت قابل اعتماد که به هدر رفتن مواد غذایی منتهی نشود، سخت است اما اپلیکیشن تاندوری تمام این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان - مشکلات را حل کرده و در کل می‌توان گفت که یک اپ آشپزی کاملا کاربردی است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کاشان استان اصفهان

تاندوری | آموزش آشپزی

سازنده: گروه تاندوری قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone