🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14034.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات ۷۰۰ میلیون کاربر لینکدین در دارک وب به فروش گذاشته شد

دومین افشای اطلاعاتی لینکدین در شش ماه اخیر این بار داده‌های مربوط به ۷۰۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی را در معرض دسترسی قرار داده است. این رقم چیزی حدود ۹۲ درصد از کل ۷۶۵ ...

دومین افشای اطلاعاتی لینکدین در شش ماه اخیر این بار داده‌های مربوط به ۷۰۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی را در معرض دسترسی قرار داده است. این رقم چیزی حدود ۹۲ درصد از کل ۷۶۵ میلیون کاربر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - لینکدین را شامل می‌شود. پایگاه داده کاربران این شرکت حالا در دارک وب به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - فروش گذاشته شده و شامل شماره موبایل، آدرس محل سکونت، اطلاعات جغرافیایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - و حتی حقوق دریافتی افراد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - است.

هکری که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - مدعی دسترسی به اطلاعات ۹۲ درصد از کاربران لینکدین است، در تاریخ ۲۲ ژوئن مصادف با ۱ تیر ماه داده‌های مربوط به ۱ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی را به‌عنوان نمونه منتشر کرد تا درستی ادعای خود را به خریداران احتمالی اثبات کند. بررسی داده‌ها نشان می‌دهد که اطلاعات منتشر شده صحیح است و حتی شامل نمونه‌هایی مربوط به سال جاری و سال گذشته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - می‌شود.

آن‌طور که از گزارش‌ها به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - نظر می‌رسد، این هکر با سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - یکی از APIهای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - رسمی لینکدین این اطلاعات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - را دانلود کرده است. هکرها قبلا هم در ماه فروردین با همین روش به اطلاعات ۵۰۰ میلیون - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - کاربر این شرکت دسترسی پیدا کرده بودند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم

اطلاعاتی که از ۱ میلیون کاربر لینکدین منتشر شده، شامل آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس محل سکونت، اطلاعات جغرافیایی، نام کاربری و آدرس پروفایل لینکدین، اطلاعات شخصی و سوابق فعالیت‌های حرفه‌ای، جنسیت و لینک‌های مربوط به سایر شبکه‌های اجتماعی افراد است.

خوش‌بختانه در این اطلاعات اثری از گذرواژه دیده نمی‌شود، اما همچنان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - حاوی داده‌های ارزشمندی است که می‌تواند برای سرقت هویت یا حملات فیشینگ هدفمند در خود لینکدین یا سایر سایت‌ها استفاده شود.

لینکدین در واکنش به حمله قبلی، لو رفتن اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر خود را تایید کرد اما مدعی بود که این اطلاعات از بیش از یک منبع به سرقت رفته است. این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - شرکت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - هنوز به خبر جدید افشای اطلاعات کاربران خود واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone