🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14030.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ارسال خودکار پیامک به ایمیل در اندروید چگونه امکان‌پذیر است؟

امروزه بسیاری از ارتباطات همراه در بستر اینترنت و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و تماس یا پیامک، اهمیت خود را نسبت به گذشته از دست داده است. اکنون پیامک، بیشتر برای دریافت کدهای اعتبارسنجی ...

امروزه بسیاری از ارتباطات همراه در بستر اینترنت و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و تماس یا پیامک، اهمیت خود را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - نسبت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به گذشته از دست داده است. اکنون پیامک، بیشتر برای دریافت کدهای اعتبارسنجی و احراز هویت استفاده می‌شود. در چنین حالتی ارسال خودکار پیامک به ایمیل می‌تواند جایگزین مناسبی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - برای دریافت آن به شیوه سنتی باشد. اما برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - انجام چنین کاری چه ابزارهایی مورد نیاز است؟

امکان ارسال خودکار پیامک به ایمیل در سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - اندروید به صورت پیش‌فرض وجود ندارد و برای بهره‌گیری از چنین قابلیتی نیازمند اپلیکیشن‌های اتوماسیون خواهید بود. اپلیکیشن مشهور IFTTT می‌تواند یکی از بهترین ابزارها برای انجام خودکار روند گفته شده باشد؛ به شرط این که تنظیمات اولیه به درستی صورت بگیرد. اپلیکیشن SMS Forwarder نیز یکی از برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - اختصاصی برای چنین کاری است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

استفاده از SMS Forwarder

اپلیکیشن SMS Forwarder یکی از بهترین عناوین اختصاصی برای ارجاع پیامک‌ها - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به رایانه یا سایر دستگاه‌ها است. استفاده از آن نسبت به ابزارهای اتوماسیون، راحت‌تر است و فیلترهای متنوعی را برای انتخاب پیامک‌ها، ارائه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌دهد. همچنین امکان ارسال پیامک‌های دریافتی به شماره‌های دیگر نیز وجود دارد. تمامی امکانات گفته شده به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و نیازی به نصب نسخه‌های کرک شده و نگرانی پیرامون مسائل امنیتی نیز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - وجود ندارد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

Automatically forward SMS to your PC/phone

سازنده: gawk قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۵.۷ مگابایت زبان:

تنظیمات اولیه

تمامی امکانات گفته شده به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و نیازی به نصب نسخه‌های کرک شده و نگرانی پیرامون مسائل امنیتی نیز وجود ندارد.

پس از نصب برنامه و باز کردن آن، آموزشی درباره نحوه عملکرد اپ مشاهده خواهید کرد که در صورت نیاز می‌توانید اقدام به مطالعه موارد جزئی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - گفته شده کنید. در صفحه بعدی هشداری پیرامون جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت داده مشاهده می‌شود و به کاربران اطلاع می‌دهد که اگر فردی از شما درخواست نصب این اپ را کرده است، احتمالاً قصد سوء استفاده از اطلاعات دستگاه شما را دارد.

ابتدا باید دسترسی‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - لازم برای عملکرد صحیح اپلیکیشن را فراهم کنید که شامل خواندن پیامک‌ها، دسترسی به وضعیت دستگاه و خواندن جزئیات مخاطبین می‌شود. پس از لمس کلید Agreement، باید در سه صفحه بعدی گزینه Allow را انتخاب کنید تا مجوز دسترسی‌های مورد نیاز صادر شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

پس از فراهم کردن دسترسی‌ها، ابتدا تغییرات آپدیت جدید و نکات کلیدی نمایش داده می‌شود که دستورالعمل کلی استفاده از اپلیکیشن را شامل می‌شود. در نهایت گزینه‌ Set Up Email را مشاهده خواهید کرد و با لمس آن می‌توانید ایمیل جدیدی برای ارجاع پیامک‌ها تعریف کنید. سه گزینه متفاوت در بخش ایمیل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - مشاهده می‌شود که شامل Via Gmail API برای دارندگان حساب کاربری گوگل، Via SMTP برای ایمیل در سایر بسترها و None برای عدم استفاده از قابلیت ارجاع به ایمیل خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

اگر گزینه جیمیل را انتخاب کنید، چندین صفحه برای مجوزهای مورد نیاز برای حساب کاربری گوگل باز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌شود که با تایید آن‌ها، اپلیکیشن می‌تواند از جیمیل شما برای ارسال پیامک‌ها به صورت ایمیل به سایر آدرس‌ها استفاده کند. پس از تکمیل این مرحله، گزینه Send Test Email را انتخاب کنید و صندوق دریافت خود را برای ایمیل آزمایشی جدید چک نمایید.

پس از تنظیم ایمیل، باید قابلیت بهینه‌سازی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - مصرف باتری را برای اپلیکیشن SMS Forwarder غیرفعال کنید. چنین کاری موجب می‌شود تا اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به صورت مداوم در پس زمینه فعال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - باشد و بتواند تمامی پیامک‌های دریافتی را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به صورت خودکار از طریق ایمیل ارجاع دهد. برای شروع از صفحه Ignore Optimize battery usage وارد شوید. به قسمت تنظیمات دستگاه رفته و سپس گزینه All apps را انتخاب کنید تا منویی از اپ‌های نصب شده روی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - موبایل نمایش داده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - شود. سپس برنامه مذکور را پیدا کرده و آن را لمس کنید. در ادامه Don’t Allow را بزنید و در نهایت OK را لمس کنید. اکنون دوباره به اپلیکیشن بازگردید و کلید Done را بزنید. حالا روند غیرفعال کردن بهینه‌سازی باتری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به اتمام رسیده است و اپلیکیشن به صورت پیوسته در پس زمینه اجرا می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

ساخت اولین فیلتر

بیشتر کاربران علاقه‌ای به ارجاع خودکار تمامی پیامک‌های دریافتی ندارند و تنها موارد خاصی مدنظر آن‌ها است. به کمک فیلترها می‌توان پیامک‌ها را از یکدیگر تفکیک کرد و تنها امکان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - ارسال دسته خاصی را به کمک ایمیل فعال نمود. در صفحه اصلی اپلیکیشن گزینه Filters را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - انتخاب کنید و سپس علامت مثبت (+) را بزنید تا ساخت اولین فیلتر خود را شروع نمایید.

در قسمت ابتدایی باید گیرنده پیامک ارجاع شده را انتخاب کنید که می‌تواند خود شما یا حتی شماره شخص دیگری باشد. به طور مثال اگر می‌خواهید ارسال خودکار پیامک به ایمیل شما صورت بگیرد، در قسمت گفته شده آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

اگر یک تیم کاری باشید و از یک شماره به عنوان دریافت‌کننده کدهای امنیتی و احراز هویت استفاده می‌کنید، به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - کمک چنین قابلیتی قادر خواهید بود تا پیامک‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - حاوی کدها را به سایر اعضا از طریق ایمیل یا پیامک ارجاع دهید. بنابراین محدودیتی در وارد کردن گیرندها نخواهید داشت و در قسمت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - آدرس به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - هر تعدادی که نیاز داشته باشید، می‌توانید گیرنده جدید تعریف کنید.

اکنون باید متغیرها و کلیدواژه‌های مدنظر خود برای تفکیک پیامک‌ها را تعریف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - کنید. در هر قسمت با انتخاب علامت سوال می‌توانید توضیحات مرتبط را مشاهده کنید که در ادامه مهم‌ترین موارد قابل ذکر را توضیح خواهیم داد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

در بخش What to transfer باید نوع پیامی که قصد ارجاع آن را دارید، انتخاب کنید. مثلاً اگر می‌خواهید تنها پیام‌های متنی ارسال شوند، گزینه SMS را انتخاب کنید. همچنین اگر می‌خواهید نوتیفکیشن‌های سایر اپلیکیشن‌ها نیز در قالب ایمیل قرار بگیرند، می‌توانید گزینه Notification - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - را فعال کنید.

قسمت From who امکان فیلتر کردن پیام‌ها براساس ارسال‌کننده آن‌ها را فراهم می‌کند که امکان تعریف شماره‌های برگزیده یا شماره‌های بلاک شده وجود دارد. اگر بخش مذکور را خالی بگذارید، تمامی پیامک‌های دریافتی بدون در نظر گرفتن ارسال‌کننده، ارجاع داده خواهند شد.

اما در نهایت Rule for text بخشی است که در آن می‌توانید پیامک‌ها را به کمک شناسایی عبارت یا کلیدواژه خاص در آن‌ها، دسته‌بندی کنید. اگر تمامی کلیدواژه‌ها در کنار یک‌دیگر باشند، اپلیکیشن تمامی آن‌ها را برای ارجاع پیامک ضروری می‌داند؛ اما اگر به صورت جداگانه وارد شوند، وجود یکی از آن‌ها در متن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - پیام برای شروع روند ارجاع کافی خواهد بود.

در قسمت Change the content می‌توانید محتوای پیامک را دستخوش تغییراتی کنید. برای مثال قالب‌های آماده قابل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - تعریف هستند که می‌توانند متنی را به انتهای پیامک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - اضافه کنند. همچنین به کمک قابلیت Replace words می‌توان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - برخی کلمات یا عبارت‌های خاص را از متن حذف کرد یا اقدام به جایگزین کردن آن‌ها نمود. چنین ویژگی‌ای برای پنهان کردن اطلاعات محرمانه بسیار مفید خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

در بخش More Settings می‌توانید به موارد بیشتری برای شخصی‌سازی فیلترها شامل انتخاب نام برای آن‌ها و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - انتخاب موضوع ایمیل برای پیامک‌ها دسترسی داشته باشید. اگر موبایل شما از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند می‌توانید در قسمت SIM Number، سیم کارت مدنظر خود را برای پایش پیامک انتخاب نمایید. همچنین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌توان سیم کارت برگزیده برای ارجاع پیامک به سایر شماره‌های همراه را نیز تعریف کرد.

در پایین گزینه Options می‌توانید قابلیت Notification را فعال کنید تا پس از هربار ارجاع پیامک، نوتیفیکشنی مبنی بر انجام شدن آن مشاهده نمایید. همچنین تمامی رویدادهای اپلیکیشن در صورت فعال کردن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - ویژگی Save Results، ثبت خواهند شد. به کمک Delay Delivery نیز می‌توان ارسال ایمیل‌ها را تا ۲۴ ساعت به تعویق انداخت.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

اگر می‌خواهید فرایند ارسال خودکار پیامک به ایمیل در روزهای پایانی هفته صورت نگیرد، از گزینه Set Working Time استفاده کنید که در آن می‌توانید روزهای دلخواه خود را برای فعالیت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - انتخاب کنید.

در پایان برای ذخیره فیلتر گزینه Save را لمس کنید؛ سپس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - پیامی مبنی بر دریافت تاییدیه از سوی کاربر نمایش داده می‌شود. اکنون - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - فیلتر جدید در لیست فیلترها قابل مشاهده خواهد بود. اگر اپلیکیشن به درستی در پس‌زمینه فعالیت داشته باشید، پیامی مبنی بر فعال بودن آن در پایین قسمت نوتیفکیشن‌ها دیده خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی

اپلیکیشن SMS Forwarder گزینه مناسبی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - ارسال خودکار پیامک به ایمیل است که کار با آن نسبت به سایر برنامه‌ای اتوماسیون بسیار آسان‌تر است. اگرچه تمامی امکانات برنامه به صورت رایگان در دسترس کاربران است، اما همچنان تبلیغاتی در آن دیده می‌شود که خریداری نسخه پولی قابل حذف خواهند بود. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کمیجان استان مرکزی - اگر شما هم عناوین مشابه مفیدی برای ارجاع پیامک سراغ دارید، بسیار خرسند خواهیم شد تا نام آن‌ها را با ما و سایر خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone