🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14052.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تی‌شرت هوشمند ZTE با شبکه 5G و قابلیت پایش سلامت رونمایی شد

در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، ZTE‌ از سرویس نظارت بر سلامت از راه دور با نام «YouCare» رونمایی کرد که می‌تواند با استفاده از حسگرهای تعبیه شده در یک تی‌شرت هوشمند و از طریق شبکه ...

در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱، ZTE‌ از سرویس نظارت بر سلامت از راه دور با نام «YouCare» رونمایی کرد که می‌تواند با استفاده از حسگرهای تعبیه شده در یک تی‌شرت هوشمند و از طریق شبکه 5G، وضعیت سلامت کاربر را تحت نظارت داشته باشد.

تی‌شرت هوشمند ZTE همانند همه لباس‌های معمولی از پارچه قابل شستشو و استفاده مجدد تولید شده و در آن مواد فلزی یا موادی که می‌تواند برای بدن مضر باشد،‌ به کار برده نشده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - است.

به گفته توسعه دهندگان، این تی‌شرت هوشمند به صورت کامل در ایتالیا به تولید رسیده و مجهز به چندین نشانگر زیستی حیاتی است و با استفاده از زیرساخت شبکه 5G چینی ZTE می‌تواند داده‌ها را منتقل کند. ZTE همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ از معرفی این سرویس سلامت اظهار رضایت‌مندی کرد. این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - شرکت معتقد است که استفاده از شبکه 5G می‌تواند فرصت‌های فوق‌العاده‌‌ای را به ارمغان بیاورد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان

ZTE قصد دارد همکاری خود را با تیم ایتالیایی توسعه دهنده تی‌شرت ادامه دهد و اعلام کرده به زودی فاز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - آزمایش و بررسی سرویس YouCare 5G را آغاز می‌کند.

در واقع YouCare با استفاده از حسگرهای پلیمری که روی لباس تعبیه شده‌اند، برخی نشانگرهای زیستی حیاتی را پایش کرده و داده‌ها را ثبت می‌کند. سپس داده‌ها به گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند منتقل می‌شوند. همچنین امکان انتقال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - داده‌ها به بستر دیگری برای تجزیه و تحلیل نیز وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان

این پارامترهای حیاتی شامل بررسی عملکرد تنفسی،‌ الکتروکاردیوگرام، میزان تعرق و فعالیت عضلانی می‌شود. این پروژه می‌تواند در دسترس طیف وسیعی از کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - بگیرد تا بتوانند نظارت دقیق‌تری بر سلامت خود داشته باشند. خصوصا افرادی با بیماری‌های زمینه‌ای می‌توانند از این سیستم برای بررسی وضعیت سلامت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - خود استفاده کنند.

دستیابی به فناوری نظارت بر سلامت از طریق منسوجات - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - می‌تواند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - به رشد و پیشرفت‌های بزرگی در حوزه پزشکی از راه دور، ورزش، کار و غیره منجر شود و البته نشان‌دهنده یکی از کاربردهای رو به افزایش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان - شبکه 5G باشد.

- تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گلستان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone