🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14045.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

«بانکینو» با قابلیت درخواست وام به شکل غیرحضوری معرفی شد

بانک خاورمیانه امشب در مراسمی آنلاین از نئوبانک «بانکینو» رسما رونمایی کرد. در این مراسم ضمن رونمایی از محصول، مدیران ارشد شرکت از خدمات ویژه سرویس و قابلیت‌های آینده آن پرده برداشتند. در حال حاضر ...

بانک خاورمیانه امشب در مراسمی آنلاین از نئوبانک «بانکینو» رسما رونمایی کرد. در این مراسم ضمن رونمایی از محصول، مدیران ارشد شرکت از خدمات ویژه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - سرویس و قابلیت‌های آینده آن پرده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - برداشتند. در حال حاضر مهم‌ترین قابلیت این نئوبانک، درخواست وام به شکل غیرحضوری است.

«ماکان سپهری فرد» مدیر تحول دیجیتال بانک خاورمیانه در این مراسم ضمن معرفی بانکینو به عنوان یک نئوبانک کاملا دیجیتالی، هدف از راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - سرویس را این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - طور عنوان کرد: - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - «ما به دنبال یک نگاه جدید در بانکداری بودیم، دنبال نگاهی که مشتری در آن به عنوان تمرکز اصلی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - تجربه دیجیتالی مطرح می‌شد. از این رو در فروردین 98 با یک برنامه دو ساله، استارت کار را زدیم تا بعد از دو سال بانکینو آماده خدمت‌رسانی به عموم مشتریان باشد.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر  داراب استان فارس

به گفته سپهری فرد، استارت رسمی توسعه پروژه بانکینو از مرداد 98 زده شد و تا بهمن همان سال کار طراحی اولیه اپلیکیشن موبایل به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - اتمام رسید. البته تا پیش از آنکه محصول به طراحی نهایی برسد حداقل چهار بار دچار تحولات اساسی شد که این موضوع یکی از چالش‌های مهم تیم بانکینو بوده است:

«مهم‌ترین چالش ساخت بانکینو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - مشکلات فنی و مسائلی از این دست نبود. بزرگترین چالش ما این بود که یک الگوی الهام‌بخش برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - پی بردن به ذائقه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - مالی مشتری نداشتیم و به همین خاطر بارها و بارها طراحی اپلیکیشن را تغییر دادیم تا به نتیجه ایده‌‌آل برسیم.»

مدیر تحول دیجیتال بانک خاورمیانه در ادامه از تأثیرات مثبت پاندمی کرونا بر پروسه ساخت بانکینو گفت و اعلام کرد که این بیماری علیرغم تمام سختی‌ها و مشکلاتی که ایجاد کرد، فضای بانک‌ها را به سمت و سویی برد که به دیجیتالی شدن فکر کنند و اقدامات عملی را در این راستا انجام بدهند.

بانکینو در بهمن 99 به انتشار عمومی در سراسر کشور رسید و هم‌اکنون مشغول به سرویس‌دهی به کاربران است. سپهری در ادامه صحبت‌هایش گریزی هم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - به آمار و ارقام بانکینو زد که طبق این آمار در حال حاضر 22% از کاربران فعال اپلیکیشن به طور روزانه در آن لاگین می‌کنند. این مقدار در یک ماه به 65% کاربران می‌رسد. همچنین اعلام شد که میانگین زمان افتتاح حساب در بانکینو 7 دقیقه است و تا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - 48 ساعت از این موضوع کارت بانکی به درب منزل مشتریان می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر  داراب استان فارس

در ادامه مراسم «محسن زادمهر» مدیر ارشد بانکداری دیجیتال بانک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - خاورمیانه به معرفی بعضی قابلیت‌های ویژه بانکینو و امکاناتی که در آینده به اپلیکیشن اضافه می‌شوند پرداخت. مهم‌ترین ویژگی بانکینو که آن را از بانک‌های سنتی متمایز می‌کند، امکان درخواست وام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - غیر حضوری است که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - در عرض 7 دقیقه به حساب کاربران واریز می‌شود.

این قابلیت که در اپلیکیشن «وامینو» نام گرفته، به شما اجازه می‌دهد که وامی تا سقف 10 میلیون تومان با بهره 2 درصد، و به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - صورت غیرحضوری از اپلیکیشن بانکینو درخواست کنید تا در عرض 7 دقیقه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - به حسابتان واریز شود. همچنین بانکینو به خاطر اینکه کاملا دیجیتالی است، تدابیر امنیتی محکمی برایش در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - شده که امکان شناساندن دیوایس‌های قابل اطمینان (Trusted Devices) به اپلیکیشن از جمله این موارد است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر  داراب استان فارس

بانکینو امکان محدودسازی تراکنش‌ها به دستگاه‌های پوز، ATM - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - ها یا اپلیکیشن موبایل را به صورت غیرحضوری نیز برای کاربران فراهم کرده است. همچنین کلیه رمزهای اول و دوم و رمز اینترنتی و امکان تعویض رمز و مسدودسازی کارت در اپلیکیشن و به شکل غیرحضوری انجام می‌گردد.

در ادامه این مراسم از ویژگی «مساعده» برای ارائه تسهیلات به پرسنل‌ شرکت‌ها با نرخ بهره پایین و کارت‌های جدید بانکینو در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - دو رنگ سفید و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - مشکی نیز رونمایی شد که از همین حالا توسط کاربران قابل سفارش هستند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر  داراب استان فارس

مدیر ارشد بانکداری دیجیتال بانک خاورمیانه در انتهای صحبت‌هایش از ارائه «کارت اعتباری» طی ماه‌های آینده در بانکینو خبر داد که به عقیده او یک کارت اعتباری به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - معنای واقعی است و می‌تواند تجربه شایسته‌ای از کارت‌های اعتباری را در اختیار کاربران قرار دهد.

بانکینو به عنوان یک نئوبانک، کاملا دیجیتالی است و بنابراین فقط نصب اپلیکیشن موبایل کافیست تا تمام فرآیندهای افتتاح حساب، ثبت نام برای دریافت کارت بانکی و درخواست وام را به صورت کاملا غیرحضوری پیش ببرید. همچنین در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر داراب استان فارس - حال حاضر با ثبت نام در بانکینو و دعوت از دوستان، می‌توانید برای هر دعوت موفق 25 هزار تومان وجه نقدی هدیه بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone