🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36274.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان روس از باتری اتمی با عمر صد ساله رونمایی کردند

دانشمندان روس از یک باتری اتمی با عمر ۱۰۰ سال رونمایی کردند که قدرتی ده برابر باتری‌ های معمولی دارد. نمونه‌ی اولیه تولید شده از این محصول، یک نیمه رسانای ساخته شده از الماس در ...

دانشمندان روس از یک باتری اتمی با عمر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - ۱۰۰ سال رونمایی کردند که قدرتی ده برابر باتری‌ های معمولی دارد. نمونه‌ی اولیه تولید شده از این محصول، یک نیمه رسانای ساخته شده از الماس در خود دارد و از مواد شیمیایی رادیواکتیو موجود در آن، تغذیه می‌کند. این تکنولوژی می‌تواند قدرت مورد نیاز برای همه چیز نظیر دستگاه تنظیم کننده‌ ضربان قلب دائمی تا سفر به مریخ را فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان

دانشمندان روس سازنده‌ی این باتری معتقدند گه تکنولوژی به کار رفته در این باتری، امنیت کافی برای مصرف روزانه را در خود دارد و عییرغم مواد رادیو - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - اکتیو موجود در آن‌ها، همه قادرند از این مدل باتری‌ها استفاده کنند.

این باتری از تابش ذرات بتا بهره می‌برد که برای بدن ضرری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - ندارد چرا که سلول‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - های بدن انسان قادر نیستند که این اشعات را جذب کنند حتی اگر آنها به داخل بدن راه پیدا کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان

پرفسور «ولادیمیر بلنک» سرپرست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - این تحقیقات اعلام نموده که این تحقیقات تا به حال نتیجه‌ی مطلوبی داشته و می‌تواند در علوم پزشکی و فناوری فضایی تاثیرات مثبتی ایجاد کند.

تقریباً یک قرن از ظهور باتری‌ های اتمی می‌گذرد اما آنها تا به حال به قدری بزرگ بودند که نمی‌شد از آنها استفاده خاصی نمود - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - اما اکنون محققان روس موفق شده اند که آنها را کوچکتر و فشرده‌تر کنند. به همین دلیل این باتری اتمی جدید قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - است ۳۳۰۰ میلی وات ساعت انرژی به ازای هر گرمش تولید کند. قدرتی که تقریباً ده برابر باتری‌ های شیمیایی معمولی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان

این باتری از ایزوتوپ نیکل ۶۳ بهره می‌برد که ذرات بتای این فلز با سرعت بسیار بالای خود قادرند، الکتریسیته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - بیافرینند. به همین دلیل قادر است باری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - مدت ۱۰۰ سال انرژی تولید کند که در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر خمام استان گیلان - وقاع پس از این مدت زمان تابش رادیو اکتیو نیکل ۶۳ تازه به نصف می‌رسد.

 

تماشا کنید: کارایی آیفون قدیمی با تعویض باتری چقدر تغییر می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساتین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار نگران کننده است که مشتریان تعاملات خود را با شرکت الو به صورت ترسناک توصیف می کنند. من نیز تجربه مشابهی با همین شرکت در شهر خود داشته ام. اما به خاطر تعمیر اجاق گاز و فر لاجرمانیا LGST9TIGGH در منزل خودم، خدمات الو را مورد تجربه قرار دادم. با ناراحتی باید بگویم که این تجربه نامطلوبی بوده است. پس از تعمیر، ابتدا اجاق گاز دیگیر مشکل داشت و سپس نیز متوجه شدم که فر هنوز به طور کامل تعمیر نشده است. با توجه به قدرت تأثیرگذاری شرکت الو در منطقه پارک سردار جنگل، انتظار می رود که عملکرد بهتری از آنها برای رفع مشکلات مشتریان ارائه شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone