🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35357.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ویژگی جدید اینستاگرام در مشاهده پست‌ ها به کاربر کمک می‌کند

به نظر می‌رسد که شبکه های اجتماعی برای بازخورد و احساسات کاربران درباره‌ی کیفیت سرویس‌هایشان اهمیت بسیاری قائلند و حتی بر اساس این نظرات، قابلیت‌های جدیدی در اختیارشان قرار می‌دهند. دو سال پیش اینستاگرام تصمیم ...

به نظر می‌رسد که شبکه های اجتماعی برای بازخورد و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - احساسات کاربران درباره‌ی کیفیت سرویس‌هایشان اهمیت بسیاری قائلند و حتی بر اساس این نظرات، قابلیت‌های جدیدی در اختیارشان قرار می‌دهند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

دو سال پیش اینستاگرام تصمیم گرفت از سیستم الگوریتمی خاصی برای نمایش پست‌ها بهره ببرد و پس از آن پست‌ها بر اساس زمانشان به نمایش در نمی‌آمدند بلکه این سیستم بود که تصمیم می‌گرفت کدام پست اول مشاهده شود. پس از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مدتی این مسئله موجب نارضایتی برخی کاربران شد و به همین جهت اخیراً از ویژگی جدید اینستاگرام رونمایی شده که به کاربران برای مشاهده‌ی تمامی پست‌ها کمک می‌کند

سیستم نمایش الگوریتمی پس از خریداری شدن اینستاگرام توسط فیسبوک به این شبکه اجتماعی اضافه شد. در چنین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سیستمی، پست ها بر اساس اولویت زمانی به نمایش در نمی آیند بلکه پست های حساب های کاربری محبوب شما یا پست های تبلیغاتی، بالاتر از جدیدترین پست ها دیده می شوند که باعث شده این سیستم با انتقادات زیادی مواجه باشد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

حال این مسئله موجب شده که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ویژگی جدید اینستاگرام معرفی شود تا نارضایتی برخی کاربران را برطرف کند. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از آنجایی که الگوریتم به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کار گرفته شده در این شبکه اجتماعی به سود بسیاری از برند‌ها و نهاد‌های تبلیغاتی است، سیستم یاد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده تغییر نکرده اما اکنون اگر کاربر تمامی پست‌های جدید انتشار یافته را مشاهده کند با پیغام You're All Caught Up (به معنی شما همه چیز را مشاهده کرده‌اید) مواجه خواهد شد و خیالش راحت می‌شود که تمامی پست‌ها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را مشاهده کرده است.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند تا زمانی که به این پیغام برخورد نکرده، فعالیت خود را ادامه داده تا تمامی پست‌های پروفایل‌های محبوبش را ببیند. مشاهده‌ی این پیام بدین معنی است که کاربر تمامی پست‌های منتشر شده توسط دوستان و پروفایل‌های مورد علاقه‌اش در طول ۴۸ ساعت گذشته را مشاهده کرده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است.

باید توجه داشت که اینستاگرام از پست‌های منتشر شده در دو روز قبل پشتیبانی نخواهد کرد و آنها را پایین تر از این پیغام قرار خواهد داد. پس بهتر است کاربران iOS و صاحبان موبایل‌های اندرویدی هر دو روز یکبار به حساب کاربری خود سر بزنند تا از دیدن تمامی پست‌های دوستانشان مطمئن شوند.

 

تماشا کنید: بستن اجباری برنامه‌ها باعث می‌شود مصرف باتری شما بیشتر شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone