🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18906.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

حمایت از کسب‌وکارهای فروش آنلاین با هفته‌های خرید اینترنتی

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی کمپین هفته‌های خرید اینترنتی را از ابتدای اسفندماه، در راستای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین در کشور آغاز می‌کند. به گزارش دیجیاتو، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای ...

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی کمپین هفته‌های خرید اینترنتی را از ابتدای اسفندماه، در راستای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی - فروش آنلاین در کشور آغاز می‌کند.

به گزارش دیجیاتو، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در راستای حمایت از کسب‌وکارهای فعال در زمینه ارائه خدمات و فروش آنلاین و استفاده از این ظرفیت برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی - پشتیبانی از کسب‌وکارها و اصناف در استان‌ها و همچنین تشویق عموم مردم به خرید اینترنتی در نظر دارد تا از ابتدای اسفند ماه طرح «هفته‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی - خرید اینترنتی» را در کشور آغاز کند.

هفته‌های خرید اینترنتی ایران، عنوان رویدادی است که می‌کوشد با فراهم‌سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر شهرهای ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس‌پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی سازنده، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع تر عرضه کنند.

هدف از برگزاری این طرح حمایت از کسب‌وکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش‌های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران، تأکید بر تمرکز زدایی از سرویس‌های اینترنتی، قطع زنجیره ویروس کرونا و عدم محدود ماندن به پایتخت است.

طبق اعلام روابط عمومی این اتحادیه، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی - هر هفته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی - یکی از استان‌های ایران میزبان تمامی کسب‌وکارهای مشارکت‌کننده در این رویداد خواهد بود. این یک فرصت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی - مناسب برای تمامی ذی‌نفعان در عرضه محصولات و ارائه خدمات به تمام ایران و برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان است. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مرکزی استان مرکزی - کسب‌وکارهای آنلاین در این میان، نقش بسزایی دارند. کسب‌وکارهای علاقه‌مند به ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند با مراجعه به پنل عضویت خود و انتخاب بخش هفته خرید اینترنتی، اطلاعات خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone