🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18876.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

افشای نتایج بنچمارک پردازشگر گرافیکی Iris Xe راکت لیک اینتل: ضعیف‌تر از AMD

تقریبا یک ماه تا عرضه نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل با نام «راکت لیک» فاصله داریم، با این حال تا به امروز گزارش‌های بی‌شماری درباره آن‌ها منتشر شده. حالا نتایج بنچمارک پردازشگر گرافیکی Iris Xe راکت ...

تقریبا یک ماه تا عرضه نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل با نام «راکت لیک» فاصله داریم، با این حال تا به امروز گزارش‌های بی‌شماری درباره آن‌ها منتشر شده. حالا نتایج بنچمارک پردازشگر گرافیکی Iris Xe راکت لیک افشا شده که ما را با عملکرد آن آشنا می‌کند.

برای بررسی عملکرد این پردازشگر گرافیکی از بنچمارک 3DMark و پردازنده اینتل Core i5-11500 استفاده شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - که از ۶ هسته و ۱۲ رشته بهره می‌برد. این CPU دارای فرکانس پایه ۲.۷۰ گیگاهرتز است، البته اطلاعی از فرکانس بوست - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - آن نداریم. از سایر قطعات سیستم مورد آزمایش می‌توان به مادربورد MSI Z590-A پرو و ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز اشاره کرد.

پردازشگر گرافیکی Iris Xe مورد استفاده در پردازنده‌های راکت لیک از ۳۲ واحد اجرایی یا ۲۵۶ هسته بهره می‌برد. درایور مربوط به این پردازشگر مربوط به ژانویه ۲۰۲۱ است، با این حال GPU-Z نتوانسته به اطلاعات دقیق آن پی ببرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی

این پردازشگر گرافیکی توسط چندین بازی eSports و بنچمارک 3DMark Time - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - Spy مورد بررسی قرار گرفته. این GPU در این بنچمارک به امتیاز ۱۰۵۳ دست پیدا کرده که ۵۲ درصد بالاتر از پردازشگر گرافیکی UHD 630 مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - در پردازنده Core i5-10400 است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی

چنین عملکردی پردازشگر گرافیکی نسل آینده پردازنده‌های اینتل را در رده مشابه انویدیا جی‌فورس GT 10300 با امتیاز ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ قرار می‌دهد، با این حال امتیاز آن بسیار کمتر از رقیب اصلی یعنی AMD است. برای مثال پردازنده رایزن 7 4750G در این بنچمارک به امتیاز ۱۶۰۰ دست پیدا کرده است.

انتظار می‌رود اینتل با انتشار بروزرسانی برای این پردازشگر گرافیکی در پردازنده‌های راکت لیک، امتیاز آن را به ۱۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - یا ۱۲۰۰ برساند، با این حال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - همچنان نمی‌تواند با پردازشگرهای گرافیکی «Renoir» و «Cezanne» شرکت AMD رقابت کند.

با وجود چنین اختلاف عملکردی، پرداشگر گرافیکی Iris Xe - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - در زمینه اجرای بازی‌ها عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌دهد و برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - مثال در بازی «لیگ افسانه‌ها» (League of Legends) با رزولوشن فول اچ دی فریم ریت نزدیک به ۱۵۰ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - فریم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آشتیان استان مرکزی - بر ثانیه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone