🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18903.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی نسخه جهانی رابط کاربری MIUI 12.5: گوشی شما چه زمانی آن را دریافت می‌کند؟

شیائومی در کنار نسخه جهانی گوشی می ۱۱، از رابط کاربری MIUI 12.5 هم برای بازار جهانی رونمایی کرد. این رابط کاربری در ماه‌های آینده برای شمار بالایی از گوشی‌های این برند منتشر خواهد شد. ...

شیائومی در کنار نسخه جهانی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - گوشی می ۱۱، از رابط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - کاربری MIUI 12.5 هم برای بازار جهانی رونمایی کرد. این رابط کاربری در ماه‌های آینده برای شمار بالایی از گوشی‌های این برند منتشر خواهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - شد.

رابط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - کاربری MIUI 12.5 روی بهبود عملکرد سیستم تمرکز می‌کند که نتیجه آن، بهبود کلی عملکرد دستگاه و همچنین شارژدهی بهتر باتری خواهد بود. شیائومی برای دستیابی به این هدف، سیستم رابط کاربری را بطور کامل بازنویسی کرده و میزان استفاده از رم را تا ۲۰ درصد کاهش داده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان

طبق اعلام شیائومی، در این رابط کاربری میزان استفاده از CPU تا ۲۲ درصد کاهش پیدا می‌کند و همچنین ۱۵ درصد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - انرژی کمتری مصرف می‌کند. این تغییرات باعث دستیابی به تجربه روان‌تر و شارژدهی بالاتر باتری می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان

در حال حاضر رابط کاربری MIUI 12 امکان حذف اپ‌های پیش فرض را برای کاربران فراهم می‌کند، با این حال در نسخه جدیدش می‌توانید برنامه‌های بیشتری را حذف کنید. برای مثال کاربران می‌توانند برنامه‌های پیش فرض پخش آهنگ و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - همچنین فایل اکسپلورر را هم حذف کنند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان

شیائومی همچنین گوشی‌هایی که رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت می‌کنند، مشخص کرده و همانطور که می‌توان انتظار داشت، برخی محصولات زودتر آن را دریافت می‌کنند. با شروع فصل دوم ۲۰۲۱ این رابط کاربری برای گوشی‌های زیر منتشر می‌شود:

  • شیائومی می ۱۰ تی
  • شیائومی می ۱۰ تی پرو
  • شیائومی می ۱۰
  • شیائومی می ۱۰ پرو
  • شیائومی می ۱۱

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان

در اواخر سه ماهه دوم ۲۰۲۱ گوشی‌های زیر رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت می‌کنند:

  • شیائومی می ۱۰ لایت 5G
  • شیائومی می ۱۰ تی لایت
  • شیائومی می - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - نوت ۱۰ و ۱۰ پرو
  • شیائومی می نوت ۱۰ لایت
  • شیائومی ردمی نوت 9T
  • شیائومی ردمی نوت ۹ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - پرو
  • شیائومی ردمی نوت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - 9S
  • شیائومی ردمی نوت ۹
  • شیائومی ردمی نوت ۸ پرو
  • شیائومی ردمی ۹

شیائومی در آینده گوشی‌های دیگری که این رابط کاربری را دریافت می‌کنند، مشخص خواهد کرد. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - بنابراین اگر دستگاه شما در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر زنجان استان زنجان - هیچ‌کدام از لیست‌های بالا حضور ندارد، منتظر اعلام بعدی شیائومی باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone