🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18905.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

پایان هدست واقعیت مجازی Daydream گوگل با توقف پشتیبانی پلی استور  

گوگل پس از اعلام عدم پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی «Daydream» در مهرماه امسال،‌ اکنون در اقدامی جدید سرورهای اتصال به فروشگاه پلی استور هدست Daydream VR را نیز قطع کرده و کاربران دیگر نمی‌توانند به پلی ...

گوگل پس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - از اعلام عدم پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی «Daydream» در مهرماه امسال،‌ اکنون در اقدامی جدید سرورهای اتصال به فروشگاه پلی استور هدست Daydream VR را نیز قطع کرده و کاربران دیگر نمی‌توانند به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - پلی استور متصل شوند. با این حساب هدست واقعیت مجازی Daydream در مرگی خاموش به پایان عمر خود نزدیک می‌شود.

گوگل سابقه‌ای تاریک در متوقف کردن پروژه‌ها و برخی محصولات خود دارد. هرچند گاهی اوقات چنین تصمیم‌هایی منطقی هستند؛ اما گاهی باعث به وجود آمدن ناهماهنگی‌هایی می‌شود و می‌تواند رویایی را در نطفه خاموش کند.

مهرماه امسال گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آخرین نسخه اندروید دیگر از اپلیکیشن پلتفرم واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی نمی‌کند. با اعلام عدم پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream عملا هدست Daydream دچار مرگ زودهنگام شد و کاربران این پلتفرم با محدودیت‌های بیشتری مواجه شدند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی

پیشتر نیز گوگل توقف تولید هدست Daydream View را استارت زده بود و با اعلام عدم پشتیبانی گوشی پیکسل ۴ از آن، عملا معلوم کرده بود که تصمیم‌های متفاوتی برای هدست مربوطه گرفته است. 

در واقع گوگل عملا با پشتیبانی نکردن از Daydream VR از اندروید ۱۱ کلید بازنشستگی این هدست را زده بود و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت سرورهای مربوط به Daydream VR خصوصا آنهایی که برای اجرای VR پلی استور مورد نیاز هستند را نیز قطع کرده است. در نتیجه کاربران دیگر نمی‌توانند به فروشگاه پلی استور متصل شوند، چه برسد بتوانند اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی را دانلود کنند.

کاربران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرکزی استان مرکزی - هدست‌های Daydream VR می‌توانند از طریق فروشگاه‌های شخص ثالث و با در نظر گرفتن خطرات امنیتی معمول،‌ اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دانلود کنند. در شرایط فعلی هدست‌های Daydream VR کماکان و تحت شرایط جدید قابل استفاده هستند و کاربران مشکلی برای کار کردن با هدست نخواهند داشت، اما بعید نیست که بزودی سایر فروشگاه‌ها نیز اقدام مشابه گوگل را در پیش بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone