🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18907.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌تی‌سی Wildfire E لایت با قیمت حدود ۱۰۰ دلار معرفی شد

اچ‌تی‌سی از گوشی اقتصادی جدیدی از سری «Wildfire E» با نام «Wildfire E لایت» با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید ۱۰ گو ادیشن رونمایی کرد. نسخه معمولی این موبایل سال ۲۰۱۹ ...

اچ‌تی‌سی از گوشی اقتصادی جدیدی از سری «Wildfire E» با نام «Wildfire E لایت» با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید ۱۰ گو ادیشن رونمایی کرد. نسخه معمولی این موبایل سال ۲۰۱۹ با قیمت حدود ۱۴۵ دلار در دسترس کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - گرفت.

سال ۲۰۱۹ اچ تی سی گوشی هوشمند Wildfire E را معرفی کرد و اکنون نوبت رونمایی نسخه لایت این گوشی هوشمند با مشخصاتی ضعیف تر رسیده است.

گوشی هوشمند «Wildfire E لایت» که با نام Wildfire E1 لایت نیز شناخته می شود، از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - پیکسل LCD بهره می برد که از این زاویه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - تفاوتی با نسخه معمولی سال ۲۰۱۹ ندارد، اما از نظر سایر مشخصات از جمله چیپست و حافظه داخلی تا حدی ضعیف‌تر از نسخه معمولی ظاهر شده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس

نسخه لایت Wildfire E احتمالا با چیپست مدیاتک هلیو A20، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی قابل افزایش از طریق microSD در دسترس کاربران قرار می گیرد. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق ۳ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۵ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - است.

خوشبختانه باتری نسخه لایت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - ظرفیتی برابر با نسخه معمولی دارد و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - دستگاه با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

به علاوه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با نسخه اندروید ۱۰ گو ادیشن به بازار عرضه می‌شود که از این زاویه نیز نسبت به نسخه معمولی معرفی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - شده در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - سال ۲۰۱۹ با اندروید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - ۹ بهبود یافته است.

اچ‌تی‌سی Wildfire E لایت با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - قیمت ۱۰۳ دلار در بازار آفریقای جنوبی و با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - قیمت ۱۰۴ دلار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرودشت استان فارس - در بازار روسیه عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone