🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  5. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16106.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی و توسعه موبایلی با نمایشگر ۳۶۰ درجه و دوربین پاپ‌ آپ سه‌گانه

تب و تاب طراحی گوشی‌هایی با طراحی متفاوت در بازار موبایل همچنان ادامه دارد. پتنت اخیر شیائومی نشان می‌دهد ظاهرا چینی‌ها روی گوشی جدیدی با نمایشگر 360 درجه و بهره‌مندی از دوربین پاپ آپ سه ...

تب و تاب طراحی گوشی‌هایی با طراحی متفاوت در بازار موبایل همچنان ادامه دارد. پتنت اخیر شیائومی نشان می‌دهد ظاهرا چینی‌ها روی گوشی جدیدی با نمایشگر 360 درجه و بهره‌مندی از دوربین پاپ آپ سه گانه کار می‌کنند که اگر به مرحله تولید برسد، گوشی لوکس و لاکچری خواهد بود که حرف اول را از نظر متفاوت بودن طراحی در بازار می‌زند.

مستندات مربوط به پتنت شیائومی در اداره مالکیت معنوی از توسعه گوشی هوشمندی با نمایشگر 360 درجه خبر می‌دهد که طراحی متفاوتی با همه گوشی‌های فعلی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - بازار دارد و پنل جلویی و پشتی دستگاه در نگاه اول از یکدیگر قابل تشخیص نیست.

مهرماه سال گذشته شیائومی می میکس آلفا با طراحی عجیب و متفاوتش رونمایی شد. با وجودی که چینی‌ها قصد داشتند این گوشی هوشمند را در تعداد محدود به بازار عرضه کنند؛ اما هیچ‌وقت این اتفاق نیفتاد. به نظر می‌رسد اکنون این شرکت قصد دارد نسخه ارتقا یافته‌تری از گوشی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - هوشمند قبلی به بازار عرضه کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی

 

یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی، دوربین‌های آن است. همان‌طور که تصویر منتسب به پتنت نشان می‌دهد، گوشی هوشمند جدید از دوربین پاپ آپ سه گانه بهره می‌برد و روی نمایشگر خبری از دوربین سلفی یا دوربین‌های پنل پشتی دیده نمی‌شود.

چنین - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - طراحی برای دوربین‌های دستگاه باعث می‌شود که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - گوشی جدید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - از طراحی ظاهری خیره کننده‌ و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - متفاوتی بهره ببرد. سوال مهم این است که آیا گوشی رویایی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - شیائومی به مرحله تولید خواهد رسید یا به سرنوشت می میکس آلفا دچار خواهد شد؟

نمی‌توان به این سوال پاسخ دقیق و روشنی داد. در حال حاضر تنها اطلاعات مربوط - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - به پتنت دستگاه منتشر شده است و نمی‌توان نظر قطعی در مورد توسعه چنین دستگاهی مطرح کرد؛ اما اگر چنین گوشی هوشمندی به بازار عرضه شود، بی‌شک قیمت بالایی خواهد داشت و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرندیه استان مرکزی - قطعا جزو دستگاه‌هایی نخواهد بود که اکثر کاربران بتوانند آن را خریداری کنند.

اگر چینی‌ها بتوانند چنین موبایلی طراحی کنند، دستگاهی لوکس و لاکچری در صنعت موبایل به بازار عرضه کرده‌اند. هرچند انتظار نمی‌رود شیائومی بتواند در سال 2021 چنین گوشی را رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone