🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38382.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اسیستنت حالا رسما از آیپد پشتیبانی می کند

دستیار هوشمند گوگل که مدت هاست برای پلتفرم iOS منتشر شده، تا امروز فقط از آیفون های اپل پشتیبانی به عمل می آورد و روی آیپد قابل استفاده نبود. اما خوشبختانه به لطف آپدیتی که ...

دستیار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوشمند گوگل که مدت هاست برای پلتفرم iOS منتشر شده، تا امروز فقط از آیفون - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های اپل پشتیبانی به عمل می آورد و روی آیپد قابل استفاده نبود. اما خوشبختانه به لطف آپدیتی که ساعاتی پیش برای اپلیکیشن منتشر شده حالا می توانید از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مزایای دستیار دیجیتالی اهالی مانتین ویو روی تبلت آیپد خود هم بهره ببرید.

رابط کاربری نسخه آیپد از نظر ظاهری هیچ تفاوت شاخصی با نسخه آیفون ندارد، با این وجود ابعاد صفحه در این نسخه بهینه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سازی شده و به طور کامل نمایشگرهای ۷.۹ تا ۱۲.۹ اینچی مدل های مختلف آیپد را پوشش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دهد.

اگر قصد نصب گوگل اسیستنت را روی آیپدتان دارید، باید بدانید که اپلیکیشن فقط در شرایطی برایتان کار می کند که صفحه اش باز باشد. اپل این قانون را نه فقط برای اسیستنت، بلکه برای تمام دستیارهای دیجیتالی شخص ثالث اعمال کرده تا همچنان نقش سیری به عنوان دستیار هوشمند پیش فرض اکوسیستم اپل برجسته بماند.

از جمله قابلیت های گوگل اسیستنت در iOS می توان به نمایش وضعیت آب و هوا، نمایش اخبار داغ و نتایج زنده ورزشی، نوسانات بازار بورس، تنظیم یادآور و تعیین قرار ملاقات در تقویم اشاره کرد. به غیر از این دستیار هوشمند گوگل می تواند پاسخ سوالاتی را به شما بدهد که حتی سیری هم از پس آن ها بر نمی آید.

برای دانلود نسخه آیپد گوگل اسیستنت می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone