🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12554.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل به دنبال شکایت اسپاتیفای احتمالا از سوی کمیسیون اروپا متهم خواهد شد

اتحادیه اروپا پس از بررسی شکایت اسپاتیفای از رفتارهای ضد رقابتی اپل، احتمالا این شرکت را رسما متهم خواهد کرد که با سوءاستفاده از موقعیت برتر خود رقبا را تحت فشار گذاشته است. نهاد ضد انحصاری ...

اتحادیه اروپا پس از بررسی شکایت اسپاتیفای از رفتارهای ضد رقابتی اپل، احتمالا این شرکت را رسما متهم خواهد کرد که با سوءاستفاده از موقعیت برتر خود رقبا را تحت فشار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - گذاشته است.

نهاد ضد انحصاری اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۹ در حال بررسی ادعاهای اسپاتیفای مبنی بر رفتار ناعادلانه اپل با رقبای خود است. حالا خبرگزاری رویترز به نقل از منابع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - آگاه مدعی شده که کمیسیون اروپا سندی به نام بیانیه اعتراضات را تا پیش از تابستان برای اپل ارسال کرده ور سما این شرکت را متهم خواهد کرد. این بیانیه با اعلام اتهامات شامل اطلاعاتی در مورد رفتارهایی است که باید برای اصلاح سیاست‌ها برداشته شود و ممکن است نرخ جریمه اپل را نیز مشخص کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان

هنوز تاییدیه‌ای مبنی بر جریمه یا قبول اتهامات وجود ندارد اما به گزارش برخی منابع اتحادیه اروپا می‌تواند تغییراتی در مدل کسب و کار اپل ایجاد کند.

شکایت اصلی اسپاتیفای از اپل شامل انتقاد از محدودیت‌های قرار گرفته روی برخی فناوری‌های آن مانند دستیار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - هوشمند «سیری» است. «دنیل اک» مدیرعامل اسپاتیفای سال گذشته اعلام کرد که این شرکت سرانجام توانست مجوز استفاده از سیری را برای پشتیبانی صوتی خود دریافت کند. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - همچنین این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - شرکت نسبت به ۳۰ درصد هزینه‌ای که اپل از توسعه‌دهندگان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - برنامه برای استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - از سیستم خرید درون برنامه‌ای خود دریافت می‌کند، اعتراض کرده است.

از طرفی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - اپل پیش از این در وبلاگ خود عنوان کرده بود که اپ‌استور به اسپاتیفای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - کمک بسیار زیادی کرده تا با داشتن صدها میلیون دانلود، به بزرگترین سرویس پخش موسیقی در اروپا تبدیل شود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - و دریافت کارمزد برای پیش بردن برنامه‌های اپ استور ضروری است؛ هرچند این شرکت تحت فشارهای گسترده ناچار شد برای برخی توسعه‌دهندگان کارمزد را تا نصف کاهش دهد.

این خبر در حالی منتشر شده که روز گذشته هم بریتانیا تحقیقات خود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آوج استان زنجان - را درباره اتهام رفتار ضد رقابتی اپل شروع کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone