🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20981.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا 9.3 با قابلیت فیلمبرداری 8K و پیشرفت‌های چشمگیر در دوربین از راه می‌رسد

پرچمدار بعدی نوکیا که احتمالاً نوکیا 9.3 یا 9.2 نام خواهد گرفت، باید مشخصات جذاب و دوربین قدرتمندی داشته باشد تا کاربران به خرید آن مجاب شوند. گزارش جدید نشان می‌دهد که دوربین پرچمدار بعدی ...

پرچمدار بعدی نوکیا که احتمالاً نوکیا 9.3 یا 9.2 نام خواهد گرفت، باید مشخصات جذاب و دوربین قدرتمندی داشته باشد تا کاربران به خرید آن مجاب شوند. گزارش جدید نشان می‌دهد که دوربین پرچمدار بعدی نوکیا نسبت به نوکیا 9 پیشرفت قابل توجهی داشته است.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - گزارش سایت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - NokiaPowerUser، نوکیا 9.3 پیور ویو قابلیتی که در حال حاضر فقط برخی گوشی‌های پرچمدار دارند یعنی فیلمبرداری 8K - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را به ارمغان خواهد آورد. اگر پرچمدار جدید نوکیا چنین قابلیتی داشته باشد، از لحاظ فیلمبرداری کنار گلکسی S20، می ‌۱۰ پرو و رد مجیک 3S قرار خواهد گرفت.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان

نوکیا 9.3 علاوه بر فیلمبرداری 8K، با پیشرفت‌هایی در حالت‌های «Pro» و «Night» و همچنین برخی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - افکت‌های «انحصاری» زایس از راه خواهد رسید. قابلیت‌های جدید دوربین، نوکیا 9.3 را حداقل روی کاغذ به یک گوشی خاص و همچنین برتر نسبت به بسیاری از رقبای پرچمدار تبدیل می‌کنند. البته باید تا زمان عرضه این گوشی صبر کرد و دید این پیش بینی‌ها تا چه میزان درست خواهند بود.

اگر شایعاتی که تا پیش از این منتشر شده‌اند صحت داشته باشند، نوکیا 9.3 دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی خواهد داشت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - و طراحی دوربین آن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - شباهت زیادی به نوکیا 9 دارد، ولی شایعه شده همانند این گوشی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - توانایی عکسبرداری همزمان با همه دوربین‌ها را ندارد.

پیش بینی می‌شود نوکیا 9.3 (یا 9.2) - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - به اولین موبایل نوکیا تبدیل شود که با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی روانه بازار می‌شود. از دیگر قابلیت‌های احتمالی این گوشی می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین سلفی ۴۸ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر رودسر استان گیلان - مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه 5G و سیستم عامل اندروید وان اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone