🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21625.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هشدار وزارت امنیت داخلی آمریکا در مورد آسیب‌پذیری بحرانی در ویندوز ۱۰

متخصصان امنیت سایبری «وزارت امنیت داخلی آمریکا» درباره یک آسیب‌پذیری بحرانی در ویندوز ۱۰ هشدار داده‌اند که کد اکسپلویت آن به صورت عمومی منتشر شده است. این کد مخرب که «SMBGhost» نامیده شده از یک آسیب ...

متخصصان امنیت سایبری «وزارت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - امنیت داخلی آمریکا» درباره یک آسیب‌پذیری بحرانی در ویندوز ۱۰ هشدار داده‌اند که کد اکسپلویت آن به صورت عمومی منتشر شده است.

این کد مخرب که «SMBGhost» نامیده شده از یک آسیب پذیری در پروتکل SMB بلوک پیام سرور سوءاستفاده می‌کند که در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها از جمله کامپیوتر و پرینتر کاربرد دارد. زمانی که هکر SMBGhost را اجرا می‌کند، به سیستم دسترسی نامحدود پیدا کرده و امکان اجرای دیگر بدافزارها و باج افزارها از طریق اینترنت را خواهد داشت.

کد مذکور توسط یکی از کاربران گیت‌هاب با نام مستعار «Chompie1337» منتشر شده. هرچند وی پذیرفته که کد را به صورت سرسری طراحی کرده و نیاز به بازبینی دارد اما هشدار داده که استفاده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - مخرب از آن خسارت قابل توجهی را به بار خواهد آورد:

«استفاده از این [کد] برای اهداف غیر آموزشی به هیچ وجه ایده خوبی نیست چون کامپیوتر شما نابود شده و از دست خواهد رفت»

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بانه استان کردستان

آنچه که باعث نگرانی بیشتر شده خاصیت انتشار کد مخرب در شبکه است که مثل واناکرای و NotPetya می‌تواند به انتشار آن در سطح گسترده و حتی جهانی منجر شود. واناکرای با استفاده از همین روش در کشورهای مختلف پخش شده و میلیون‌ها دلار خسارت به بار آورده بود.

مایکروسافت پیشتر این آسیب‌پذیری بحرانی را شناسایی کرده و وصله‌های امنیتی لازم برای رفع آنرا منتشر کرده بود اما میلیون‌‌‌ها نفر در سراسر دنیا هنوز سیستم خود را به‌روزرسانی نکرده و در برابر حملات سایبری مبتنی بر کد مخرب SMBGhost آسیب پذیر هستند.

«آژانس امنیت سایبری و زیربنایی وزارت امنیت داخلی» با اشاره به هدف گرفتن سیستم‌های آسیب پذیر توسط هکرها با استفاده از همین کد به کاربران توصیه کرده در اولین فرصت ممکن پچ‌ امنیتی مایکروسافت را دانلود و نصب کنند تا از حملات در امان بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone