🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21624.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توییت‌های گمراه کننده در مورد ارتباط بین 5G و کرونا برچسب می‌خورند

توییتر از این پس به توییت‌هایی که 5G و شیوع ویروس کرونا را به هم ربط می‌دهند، برچسب «حقایق درباره کووید-۱۹» می‌زند که با کلیک روی آن، به صفحه‌ای با عنوان «5G باعث بروز ویروس ...

توییتر از این پس به توییت‌هایی که 5G و شیوع ویروس کرونا را به هم ربط می‌دهند، برچسب «حقایق درباره کووید-۱۹» می‌زند - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - که با کلیک روی آن، به صفحه‌ای با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - عنوان «5G باعث بروز ویروس کرونا نمی‌شود» هدایت می‌شوید.

توییتر در بیانیه‌ای چنین حرکتی را تایید و اعلام کرده:

«ماه گذشته اعلام کردیم که برای ارائه اطلاعات بیشتر پیرامون توییت‌های گمراه‌کننده کووید-۱۹، برچسب‌ها و پیام‌های هشدار جدید معرفی می‌کنیم.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان

سخنگوی توییتر اضافه کرده که این شبکه اجتماعی تنها توییت‌هایی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - را حذف می‌کند که افراد را به اقدامات مضر دعوت می‌کند، اما چنین سیاستی برای توییت‌های حاوی اطلاعات ناقص یا مورد اختلاف اعمال نخواهد شد.

به نظر می‌رسد در برخی موارد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - این شبکه اجتماعی حساسیت زیادی به خرج می‌دهد و آن‌ها را برچسب‌گذاری می‌کند، حتی اگر یک توییت به صراحت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - نگفته باشد که شبکه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - 5G باعث بروز کرونا می‌شود. برای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - مثال یکی از توییت‌ها با محتوای «امروز حقایق پیرامون کرونا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - 5G را دریافت خواهم کرد» از سوی توییتر برچسب دریافت کرده است. در توییتر ده‌ها توییت با عبارت «5G Corona» - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - به چشم می‌خورند که با چنین برچسبی همراه هستند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان

سخنگوی این شبکه اجتماعی اعلام کرده:

«برچسب زدن یا قرارگیری هشدار در توییت تبدیل به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - یک فرایند تکراری و مداوم می‌شود.»

شاید این اقدام توییتر در ابتدا عجیب به نظر می‌رسد، اما اگر سری به دنیای واقعی بزنیم می‌بینیم که تئوری‌های توطئه زیادی پیرامون این موضوع که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کاشان استان اصفهان - شبکه 5G موجب شیوع کرونا می‌شود، وجود دارد. برای مثال در بریتانیا شاهد آتش زدن دکل شبکه 5G بودیم یا دکل‌ها در کشور هلند مورد حمله گروهی از مردم قرار گرفتند.

در حال حاضر مدرکی مبنی بر ارتباط میان شبکه ارتباطی 5G و شیوع ویروس کرونا وجود ندارد. علاوه بر این، محققان به مدرکی که نشان دهد این شبکه سیستم ایمنی بدن را سرکوب می‌کند، دست پیدا نکرده‌اند. در نهایت باید گفت کرونا در کشورهایی که شبکه 5G ندارد نیز شیوع پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone