🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21622.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال دارد ۱۵ میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده باشند

عضو کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹ امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد) در یک نشست خبری تاکید کرد که این احتمال وجود دارد که تا به امروز ۱۵ میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده باشند. ...

عضو کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - ۱۹ امروز (سه شنبه ۲۰ خرداد) در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - یک نشست خبری تاکید کرد که این احتمال وجود دارد که تا به امروز ۱۵ میلیون ایرانی به ویروس کرونا مبتلا شده باشند. او همچنین خبر داد که علت افزایش موارد ابتلا به کرونا در روزهای اخیر در ایران به موارد متعددی از جمله افزایش میزان تست در یک ماه اخیر برمی‌گردد.

«احسان مصطفوی» باور دارد در مقایسه با خیلی از کشورهای دنیا میزان کشندگی بیماری در کشور ایران به طور قابل توجهی کمتر از برخی کشورهای پیشرفته و آمریکایی است و این موضوع متاثر از عوامل مختلفی است: «بافت نسبتا جوان سنی کشور و مجاهدت‌های سیستم بهداشتی و درمانی در چند ماه اخیر از جمله این عوامل است.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان

به گفته مصطفوی تا چند ماه پیش روزانه ۱۰ هزار تست در کشور انجام می شد که این ظرفیت به حدود ۲۰ هزار تست رسیده است: «در نتیجه موارد شناسایی هم بیشتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - می‌شوند.» او البته برخی بازگشایی‌های کشور را نیز یکی از دلایل دیگر افزایش شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و از این موضوع نیز غفلت نکرد: «اگر مشخص شود که بازگشایی‌ها تاثیرات قابل توجهی در افزایش پیک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - اپیدمی داشته‌اند، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - محدودیت‌ها مجددا اعمال می‌شود.» به گفته مصطفوی، استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان و هرمزگان استان‌هایی هستند که نسبت به سایر استان‌ها درگیری بیشتری را با بیماری دارند.

مصطفوی باور دارد با توجه به اینکه بیماری کرونا هنوز ناشناخته است و خیلی از زوایای مختلف ویروس کرونا روشن نیست، می‌بایست همچنان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پیشگیری از بیماری، اصرار داشت. به گفته عضو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید ۱۹، ایران هم مانند سایر کشورها به دنبال تولید واکسن کرونا است اما باید با زندگی در جهان دارای کرونا عادت کرد:

«شاید حدود ۱۵ میلیون نفر جمعیت کشور از اول اپیدمی تا کنون آلودگی را تجربه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - کرده‌اند. باز هم تاکید می‌کنم تست‌های سرولوژی خطاهایی دارد و تست‌های سرولوژی هنوز به طور کامل تاییدیه‌های مراجع مربوطه را کسب نکرده‌اند. در نتیجه در تحلیل نتایج باید احتیاط - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - لازم را به عمل آورد. این نکته هم لازم به ذکر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - است که این یافته تا حدودی مشابه برخی مطالعات سایر نقاط دنیاست. این موضوع پیام خوبی دارد؛ یعنی اینکه اگر بپذیریم حدود ۱۵ میلیون نفر مبتلا به ویروس شدند، یعنی این که میزان کشندگی ویروس خیلی کمتر از چیزی است که تصور ما و جامعه جهانی بوده و با ویروس خوش خیم‌تری مواجه هستیم.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان

گفتنیست در روزهای اول کرونا در کشور و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - روز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - ۳۰ بهمن ماه فقط چهار آزمایشگاه کشور و با محوریت انستیتو پاستور ظرفیت تست روزانه داشتند. به گفته مصطفوی این خلاء امروز تا حدودی مرتفع شده و در توسعه آزمایشگاهی کشور امروز بیش از ۱۵۰ آزمایشگاه در سطح کشور تست را انجام می‌دهند و حدود یک سوم آزمایشگاه‌های بخش خصوصی هم تست کرونا را انجام می‌دهند.

مصطفوی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - باور دارد که کشور ایران پیک اول کرونا را رد کرده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - است: - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - «در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - دو ماه اخیرنوسان ملایمی در موارد مرگ را شاهد بودیم که تعداد مرگ روزانه بین ۵۰ تا ۷۰ و ۸۰ مورد بوده و این موید آن است که پیک اول را قاعدتا رد کرده‌ایم و شاید اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای افتد، پیک‌های بعدی را پیش رو داشته باشیم.»

اخیرا گزارشی از سازمان جهانی بهداشت منتشر شده که اشاره می‌کند مبتلایان بدون علامت خیلی نقش جدی به عنوان ناقل کووید-۱۹ ندارند؛ مصطفوی با اشاره به این گزارش تاکید می‌کند که داده‌ها و اطلاعات پیرامون ویروس کرونا از ابتدای حضور آن تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده و دانش بشریت نسبت به این ویروس بیشتر شده است: «مثلا در ابتدای امر اعلام شده بود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - که درصد مرگ این ویروس ۲ تا ۳ درصد است ولی امروزه گفته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - می‌شود به زیر سه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - دهم درصد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - می‌رسد.: «از طرفی هم امروز گفته می‌شود که شاید بیش از یک سوم جمعیت افراد بی‌علامت بیماری باشند.»

به گفته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بانه استان کردستان - مصطفوی تقریبا ده درصد جمعیت پایتخت به کرونا مبتلا شدند: «به طور تقریبی می‌توان گفت حدود ۱۶ درصد جمعیت کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone