🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22699.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تحقیقات بازار موبایل از وفاداری کاربران به سیستم عامل‌ها خبر می‌دهد

طی سه ماهه اول ۲۰۲۰ در آمریکا سهم اندروید از بازار سیستم عامل های موبایل نسبت به سال قبل ۸ درصد و در مقایسه با دو سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته است. برآوردهای موسسه ...

طی سه ماهه اول ۲۰۲۰ در آمریکا سهم اندروید از بازار سیستم عامل های موبایل نسبت به سال قبل ۸ درصد و در مقایسه با دو سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته است.

برآوردهای موسسه تحقیقاتی CIRP نشان می دهد ۵۶ درصد از تمام گوشی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - های جدیدی که طی زمستان گذشته در آمریکا فعال شده اند، دارای سیستم عامل اندروید و ۴۴ درصد iOS بوده اند. این اعداد حاکی از کاهش ۸ درصدی سهم اندروید در مقایسه با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - سه ماهه اول ۲۰۱۹ است. سهم اندروید از بازار سیستم عامل موبایل در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به ترتیب ۵۸ و ۶۲ درصد بود بنابراین به نظر می رسد که ۲۰۲۰ از پنج سال قبل تا کنون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - بهترین سال برای آیفون در آمریکا بوده است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران

در سراسر دنیا اما اوضاع به گونه دیگری است و اندروید روی حدود ۸۶ درصد از گوشی های هوشمند نصب شده است. در این گزارش همچنین به دشواری جذب کاربران اندروید به iOS و همچنین بالعکس نیز اشاره شده است. به گفته CIRP در سه ماهه اول ۲۰۱۹ میزان وفاداری کاربران به سیستم عامل هایشان برای اندروید و iOS به ترتیب ۸۹ و ۹۱ درصد بوده است. این معیار جالب نشان می دهد که کاربران بیشتر برندهای سازنده گوشی را تغییر می دهد تا سیستم عامل. Mike Levin، هم‌بنیانگذار موسسه CIRP در این باره می گوید:

وفاداری کاربران به OSها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - در سطح بالایی باقی مانده و پایدار است. طی چهار سال گذشته حدود ۹۰ درصد از گوشی های خریداری شده کاربران از همان سیستم قبلی آنها برخوردار بوده و تلاش شرکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - ها برای جذب طرفداران اکوسیستم رقیب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - ناکام مانده است.
تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران

دیگر نکته جالب تغییراتی است که طی نزدیک به یک دهه در این بازار روی داده است. تا سال ۲۰۰۹ سهم سیستم عامل گوگل تنها ۳.۹ درصد بود و اپل هم به ۱۴.۴ درصد اکتفا کرده بود. در واقع آن زمان هیچ یک از این دو OS - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - یارای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - رقابت با سیمبین و بلک‌بری را نداشتند اما امروزه اثری از آن دو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - غول باقی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر ساری استان مازندران - نمانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone