🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22692.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی فولد 2 چگونه می‌تواند به موبایلی موفق تبدیل شود؟

سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور از نسل جدید گلکسی فولد رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی فولد 2 با ویژگی‌های جذاب و پیشرفت‌های زیادی در اختیار خریداران قرار بگیرد. اما این موبایل چگونه می‌تواند به ...

سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور از نسل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - جدید گلکسی فولد رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود گلکسی فولد 2 با ویژگی‌های جذاب و پیشرفت‌های زیادی در اختیار خریداران قرار بگیرد. اما این موبایل چگونه می‌تواند به یک نمونه‌ی موفق‌تر از نسل اول خود تبدیل شود؟

گلکسی فولد اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ بود که در زمان عرضه اولیه، مشکلات زیادی داشت. این شرکت کره‌ای در ادامه سال نسل دوم این گوشی گران قیمت را معرفی و وارد بازار می‌کند، البته شنیده‌ها از عرضه این دستگاه در نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمتی کمتر از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - 1980 دلار گلکسی فولد حکایت می‌کنند.

با معرفی نسل جدید هر محصولی، انتظار داریم قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شود تا دستگاهی کامل‌تر در اختیار خریداران قرار بگیرد. ویژگی‌های زیر می‌توانند گلکسی فولد 2 را تبدیل به یک گوشی جذاب‌تر کنند.

نمایشگر بیرونی باکیفیت‌تر

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

گلکسی فولد به صفحه نمایش بیرونی 4.6 اینچی با نسبت تصویر 21:9 مجهز شده. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1680 در 720 پیکسل است که اگرچه شفافیت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - و روشنایی مناسبی دارد، اما - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - افزایش تعداد پیکسل‌ها می‌تواند کیفیت آن را افزایش دهد. علاوه بر رزولوشن بالاتر، افزایش ابعاد این نمایشگر نیز باعث افزایش کارایی آن خواهد شد و نیاز به باز کردن آن، کاهش پیدا می‌کند.

ضخامت کمتر

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

گلکسی فولد یک گوشی سنگین و بزرگ است. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - ابعاد این دستگاه در زمان بسته بودن برابر با 15.7 × 62.8 × 160.9 میلی‌متر بوده و زمانی که باز شود، ابعاد آن به 6.9 × 117.9 × 160.9 می‌رسد. این گوشی وزنی برابر با 276 گرم دارد. در حالی که این دستگاه وزن بالایی دارد، مشکل اصلی آن ضخامت است. ضخامت 16 میلی‌متری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - حمل آن را با مشکل مواجه می‌کند. امیدواریم ضخامت گلکسی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - فولد 2 کاهشی 1 یا 2 میلی‌متری داشته باشد.

حذف برش نمایشگر

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

شرکت‌ها برای کاهش حاشیه اطراف نمایشگر، از برش استفاده می‌کنند. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - این ناچ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - دوربین سلفی و سنسورهای موردنیاز را میزبانی می‌کند، اما بسیاری از کاربران علاقه‌ای به آن ندارند. سامسونگ می‌تواند این بخش را از نمایشگر گلکسی فولد 2 حذف و بجای آن، از حفره درون صفحه نمایش مانند گوشی‌های سری گلکسی S20 استفاده کند.

افزایش مقاومت

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

در زمان عرضه اولیه گلکسی فولد، این گوشی هوشمند با مشکلات زیادی در زمینه کیفیت و مقاومت روبه‌رو بود. علاوه بر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - پوشش پلاستیکی نمایشگر، لولای مورد استفاده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - در آن نیز مقاومت کمی داشت و کاربران را با دردسر مواجه می‌کرد. سامسونگ می‌تواند این مشکلات را رفع کند و همچنین پشتیبانی از استاندارد IP68 را برای گلکسی فولد 2 درنظر بگیرد.

قیمت پایین‌تر

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

گلکسی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - فولد با قیمت 1980 - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - دلار به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - فروش می‌رسد و گوشی‌های بسیار کمی مانند هواوی میت ایکس قیمت بالاتری نسبت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - به آن دارند. جدیدترین پرچمداران سامسونگ ویژگی‌های مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما قیمت پایین‌تری دارند. گلکسی S20 اولترا و گلکسی زد فلیپ با قیمتی نزدیک به 1400 دلار به فروش می‌رسند.

شنیده‌ها از عرضه گلکسی فولد 2 با قیمت پایین‌تر نسبت به نسل کنونی آن خبر می‌دهند. عرضه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - این گوشی هوشمند با قیمتی نزدیک به 1600 دلار می‌تواند آن را تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای خرید کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone