🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22694.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزییات بیشتر از طرح VPN قانونی: وزارت ارتباطات مجری است

دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص آخرین وضعیت طرح VPN قانونی که چندی پیش توسط دادستانی کشور مطرح شد اظهار داشته که این موضوع ربطی به مرکز ملی فضای مجازی ندارد و در قالب تقسیم کار دادستانی و ...

دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص آخرین وضعیت طرح VPN قانونی که چندی پیش توسط دادستانی کشور مطرح شد اظهار داشته که این موضوع ربطی به مرکز - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - ملی فضای مجازی ندارد و در - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - قالب تقسیم کار دادستانی و وزارت ارتباطات انجام می‌گیرد.

«ابوالحسن فیروزآبادی» در گفتگو با خبرگزاری - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - مهر تاکید کرده - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - این طرح از همان ابتدا - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (کارگروه - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - فیلترینگ) پیش میرفته و حالا آیین نامه آن تدوین شده است: «هدف از تدوین این آئین نامه آن است که VPN بنا بر نیاز و اقتضائات به صورت قانونی به طبقات و اقشار مختلف مردم از جمله صنوف و کسب و کارها تعلق گیرد تا بتوانند برای نیازهای شغلی خود از آن استفاده کنند.»

فیروزآبادی گفته که یک آیین نامه توسط این کارگروه تدوین شده تا مشخص شود که VPN قانونی به چه افراد و مشاغلی تعلق می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه چندی قبل آخرین جلسه نهایی شدن این آئین نامه برگزار شد و هم اکنون این آئین نامه - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - آماده ابلاغ است، گفت: «هنوز آئین نامه ابلاغ نشده و پس از ابلاغ، اجرای آن برای واگذاری VPN به واجدان شرایط، آغاز می‌شود.»

به گفته فیروزآبادی وزارت ارتباطات مجری این مهم خواهد بود. در این راستا وزارت ارتباطات یا به صورت مستقیم باید به واگذاری VPNهای قانونی رسیدگی کند یا صدور این موضوع را به یک اپراتور که برای همین کار ایجاد شده باشد واگذار - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - نماید: «در این راستا وزارت ارتباطات مجری اجرای این آئین‌نامه است. این وزارتخانه یا به صورت مستقیم مجوز واگذاری VPN قانونی را مدیریت کند تا به اقشار واجد شرایط تعلق گیرد و یا آنکه صدور مجوز برای استفاده از VPN قانونی را به یک اپراتور واگذار - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - می‌کند که در این زمینه هم باید یک اپراتور VPN در کشور ایجاد شود. این موضوع هنوز تعیین تکلیف نشده و زمان آن مشخص نیست.»

دبیر شورای عالی - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - فضای مجازی آبان ماه با اشاره به تهیه دستورالعملی برای تعیین سطح دسترسی متفاوت افراد به اینترنت در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به دیجیاتو گفته بود:

«ما موافق تعریف سطوح مختلف دسترسی به اینترنت برای کاربران هستیم و - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - در این رابطه پیشنهادی به کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ داده‌ایم. یادمان باشد که تحریم‌های یک سری اپلیکیشن‌ها برای کاربران ایرانی از سوی آمریکا نیز باعث شده که نیاز برخی استارتاپ‌ها به این اپلیکیشن‌ها دچار مشکل - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - شود و VPN قانونی در اینجا هم کاربرد دارد. فیلترینگ برای یک پسر ۵ ساله و استاد دانشگاه نباید یکی باشد، موافق این موضوع هستیم که سطوح مختلف دسترسی تعریف بشود.»

تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران

به گفته این مقام مسئول به هر حال سازمان‌های خاصی بسته به فعالیت خود مانند سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و سفارتخانه‌ها نیاز به استفاده از VPN دارند و - تعمیرات مایکروفر در شهر فریدون کنار استان مازندران - در بعضی حوزه‌ها تحریم آمریکا وجود دارد که باید دور زده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone