🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22704.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گزارش FireEye از آسیب پذیری های روز صفر؛ کشورهای جدید در صف خرید

کشورها و شرکت‌های مختلف از آسیب پذیری روز صفر برای حمله سایبری استفاده می‌کنند. به تازگی گزارشی منتشر شده که میزان استفاده از تکنیک‌های روز صفر در طول 7 سال گذشته در کشورهای مختلف را ...

کشورها و شرکت‌های مختلف از آسیب پذیری روز صفر برای حمله سایبری استفاده می‌کنند. به تازگی گزارشی منتشر شده که میزان استفاده از تکنیک‌های روز صفر در طول 7 سال گذشته در کشورهای مختلف را مشخص می‌کند که چین در صدر قرار گرفته است.

آسیب پذیری روز صفر نشان از یک مشکل امنیتی در نرم افزار دارد که هکرها با استفاده از آن، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - حمله سایبری انجام می‌دهند. این آسیب پذیری‌ها بیشتر در کشورهای ایالات متحده آمریکا، روسیه و چین خریدار دارند، اما اخیرا مشخص شده کشورهای دیگری نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند.

امروز شرکت امنیتی FireEye تحلیلی را منتشر کرده که مشخص می‌کند کشورهای مختلف - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - در طول 7 سال گذشته، چه میزان از آسیب پذیری روز صفر استفاده کرده‌اند. برای جمع آوری این اطلاعات، شرکت FireEye با سازمان‌های تحقیقاتی همکاری داشته و همچنین - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - از اطلاعات پروژه صفر گوگل استفاده کرده است.

در حالی که این - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - گزارش کشورهای استفاده کننده از آسیب پذیری روز صفر را به صورت دقیق مشخص نمی‌کند، نشان می‌دهد که کشورهای بیشتری از تکنیک‌های هک روز صفر استفاده می‌کنند. در این میان می‌توان به امارات متحده عربی و ازبکستان اشاره کرده است. کشورهای چین و روسیه بیشترین استفاده از این آسیب پذیری را در طول 7 سال گذشته داشته‌اند.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران

بر اساس اعلام FireEye، علت افزایش استفاده از این آسیب پذیری، استخدام هکرها برای توسعه ابزارهای موردنیاز و فروش آن‌ها به آژانس‌های جاسوسی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - در سراسر جهان است. هر کشوری با پرداخت پول می‌تواند این ابزارها را خریداری کند و سپس به توانایی بالایی در زمینه حمله سایبری دست پیدا کند. مدیر شرکت FireEye، «کلی واندرلی» در این زمینه اعلام کرده:

«از سال 2017، کشورهای بیشتری در این حوزه فعالیت می‌کنند. به اعتقاد ما، علت این موضوع نقش فروشندگان در ارائه قابلیت‌های حمله سایبری است. بزرگترین مانع میان یک مهاجم و روز صفر مهارت نیست بلکه پول نقد است.»

با توجه به این موضوع که نقص‌های امنیتی محرمانه هستند، یکی از تحلیلگران شرکت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - FireEye، «پرنیان نجفی» اعلام کرده:

«این یک دیدگاه جامع از تعداد روزهای صفر موجود در کل جهان نیست، اما مواردی که شناسایی شده‌اند را مشخص می‌کند.»

در گزارش منتشر شده خلاهایی نیز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - به چشم می‌خورد. برای مثال گفته می‌شود که عربستان سعودی از آسیب پذیری روز صفر برای حمله به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - واتساپ گوشی جف بزوس استفاده کرده است. اگرچه این گزارش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - ناقص است، اما نشان می‌دهد که میزان استفاده از آسیب پذیری روز صفر در کشورهای مختلف رو به افزایش است که این موضوع نگرانی‌های زیادی در پی دارد.

به نظر می‌رسد دسترسی به قابلیت‌های روز صفر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - توسط مشتریان شرکت‌های خصوصی در حال افزایش است. این موضوع می‌تواند بنابر دلایل زیر باشد:

  • شرکت‌های خصوصی احتمالا به دنبال ایجاد تعداد بیشتری روز صفر در مقایسه با گذشته هستند که نتیجه آن، افزایش توانایی‌های روز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - صفر در میان گروه‌های با منبع مالی بالا است.
  • این احتمال وجود دارد که شرکت‌های خصوصی به طور فزاینده‌ای در حال تامین قابلیت‌های تهاجمی گروه‌هایی با توانایی‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - کمتر یا گروه‌هایی که نگرانی کمتری نسبت به امنیت عملیاتی دارند، باشند. این موضوع باعث استفاده بیشتر از روز صفر می‌شود.
  • ممکن است - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - گروه‌های دولتی همچنان به بهره‌برداری از آسیب‌های داخلی و توسعه آن‌ها ادامه دهند، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - هرچند عرضه آسیب‌های - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - روز صفر از سوی شرکت‌های خصوصی می‌تواند جذابیت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - بیشتری برای بازار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - داشته باشد. به همین علت انتظار داریم که تعداد مخالفانی که به این نوع آسیب پذیری‌ها دسترسی دارند، افزایش پیدا کند و قابلیت‌های حمله سایبری رشد سریعی داشته باشند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone