🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22697.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

لایو اینستاگرام حالا در بستر وب هم قابل مشاهده است

اینستاگرام اخیرا تصمیم گرفته ویژگی‌‌های پرکاربرد پلتفرم‌های موبایل خود را به وب هم بیاورد. این کمپانی پس از تست محدود ارسال پیام‌های شخصی بر بستر مرورگرها، روز شنبه به صورت رسمی این قابلیت را برای ...

اینستاگرام اخیرا تصمیم گرفته ویژگی‌‌های پرکاربرد پلتفرم‌های موبایل خود را - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - به وب هم بیاورد. این کمپانی پس از تست محدود ارسال پیام‌های شخصی بر بستر مرورگرها، روز شنبه به صورت رسمی این قابلیت را برای تمامی کاربران فعال کرد. اکنون نوبت به قابلیت لایو - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - یا پخش زنده رسیده که راه خود را به وب سایت این کمپانی باز کند.

همزمان با خانه‌نشین شده مردم در پی شیوع - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - کرونا، استفاده از لایو اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - نیز افزایش شدیدی داشته و اکثر هنرمندان - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - و ورزشکاران به کمک این قابلیت با طرفداران خود در ارتباط هستند. با این حال لایو‌های نسبتا طولانی باعث می‌شود - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - تا کاربر نتواند به راحتی آن‌ها را تماشا کند. اینستاگرام با علم بر این موضوع، تصمیم گرفته انحصاری بودن لایو را از پلتفرم‌های موبایل خارج کرده و آن را بر بستر وب هم ارائه کند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان

از این پس می‌توانید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - لایو‌های اینستاگرامی طولانی را به کمک لپ تاپ خود مشاهده کنید؛‌ کاری که مشخصا هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - به سلامت باتری گوشی و هم مفاصل دستتان کمک شایانی خواهد کرد. نکته دیگری که باعث می‌شود لایو بر بستر وب محبوبیت بالاتری کسب کند، کامنت‌ها هستند. در صورتی که دو نفر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - با یکدیگر در لایو شرکت کنند، تصویر شخصی که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - در پایین نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود، همواره با سیل عظیمی از کامنت‌ها پوشیده شده که تجربه نچندان دلچسبی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد.

اوضاع اما برای پلتفرم وب متفاوت است. از آن جایی که نمایشگر‌های لپ تاپ و دسکتاپ بسیار بزرگتر از گوشی‌های هوشمند هستند، اینستاگرام می‌تواند کامنت‌ها را در کنار تصویر زنده نشان دهد تا مانع از دیده شدن میزبانان نشوند. با این حال اگر مشکلاتی که پیشتر گفتیم شما را از تماشای لایو‌های اینستاگرام دلسرد می‌کرد، اکنون می‌توانید با خیال راحت بر بستر وب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر سیاهکل استان گیلان - به تماشای آن‌ها بنشینید.

فراموش نکنید که اینستاگرام دیجیاتو هم با موضوعات متنوع و حضور مدیران استارتاپ‌های مختلف، لایو برگزار می‌کند که پیشنهاد می‌کنیم از آن‌ها غافل نشوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوش آذر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر تعمیرچی هلستان سیاهکل هم تعمیر مایکروفر آریستون انجام میده.
پاسخ: بله در هلستان شهر سیاهکل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone