🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22696.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نسخه بتای اپلیکیشن گوگل فون در پلی استور قرار گرفت؛ پشتیبانی از گوشی‌های غیر پیکسل

اپلیکیشن گوگل فون یکی از بهترین شماره‌گیرهای موجود برای سیستم‌عامل اندروید است. این اپ به صورت مداوم توسط گوگل بروزرسانی شده و قابلیت‌های جدید دریافت می‌کند. با این حال تاکنون تنها کاربران پیکسل و اندروید ...

اپلیکیشن گوگل فون یکی از بهترین شماره‌گیرهای موجود برای سیستم‌عامل اندروید است. این اپ به صورت مداوم توسط گوگل بروزرسانی شده و قابلیت‌های جدید دریافت می‌کند. با این حال تاکنون تنها کاربران پیکسل و اندروید وان می‌توانستند از آن بهره ببرند. گوگل اما تصمیم گرفته این اپ محبوب را برای دیگر کاربران نیز عرضه کرده تا آن‌ها هم از ویژگی‌های - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - متعدد آن استفاده کنند.

نکته‌ای که باید در نظر بگیریم، بتا بودن این اپ و همچنین انتشار و دسترسی محدود آن است. برای مثال - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمی‌توانید همین حالا به پلی استور رفته و با سرچ گوگل فون، آن را دانلود کنید. گزارش‌ها حاکی از آن است که - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گوشی‌های سامسونگ و وان پلاس از این برنامه پشتیبانی نکرده و حتی APK آن نیز روی این - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گوشی‌های نصب نمی‌شود. با این حال توسعه‌دهندگان وب سایت XDA با کالبدشکافی کد‌های این برنامه، توانسته‌اند دلیل این محدودیت را کشف کنند.

تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان

آن‌ها گزارش می‌دهند برای نصب کردن اپ گوگل فون روی گوشی، باید کتابخانه مشترک آن در گوشی هوشمند وجود داشته باشد. کمپانی‌های سامسونگ و وان پلاس هیچ کدام این کتابخانه را در گوشی‌های خود تعبیه نکرده و در نتیجه کاربران نمی‌توانند برنامه گوگل فون را نصب کنند. راه‌حل‌های دور زدن این محدودیت نیز زمان‌بر و سخت - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است. سامسونگ و وان پلاس می‌توانند با ارائه یک بروزرسانی کم‌حجم این کتابخانه را در گوشی‌های خود تعبیه کرده، یا این که کاربران را - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منتظر نسخه‌های ماد - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده این برنامه بگذارند.

در هر صورت گوشی‌هایی که اکنون می‌توانند از نسخه بتای اپ گوگل فون پشتیبانی کنند، بسیار محدود هستند. تاکنون تنها کاربران ذنفون ۶، اوپو فایند X2 پرو و ال جی V60 در صورت جستجوی این برنامه در پلی استور، آن را پیدا خواهند کرد. البته مانند همیشه دانلود APK این برنامه از وب سایت‌های معتبر نیز یک گزینه دیگر است. اگر کنجکاو هستید که شما هم می‌توانید از این برنامه استفاده - تعمیرات مایکروفر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنید یا نه، می‌توانید آن را از وب سایت APKMirror دانلود کرده و از پشتیبانی گوشی خود مطلع شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامکار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ جسارتا شما طرفای شفق علی آباد کتول هم خدمات دارید؟
پاسخ: بله در شفق شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone