تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23882.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آسیب پذیری دیتابیس SQLite امکان کنترل آیفون را به هکرها می‌دهد

هکرها با نفوذ به دیتابیس SQLite آیفون قادر به اجرای کدهای مخرب در اپ های دیگر از جمله iMessage یا برنامه های تحت وب هستند. محققان موسسه امنیتی Check Point در کنفرانس Def Con 2019 بدافزاری را به ...

هکرها با نفوذ به دیتابیس SQLite آیفون قادر به اجرای کدهای مخرب در اپ های دیگر از جمله iMessage یا برنامه های تحت وب هستند.

محققان موسسه امنیتی Check Point در کنفرانس Def Con 2019 بدافزاری را به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - نمایش گذاشته اند که با سوءاستفاده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - از نقص امنیتی SQLite امکان دسترسی هکرها به آیفون را فراهم می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - کند.

این هک شامل جایگزینی یکی از بخش های اپلیکیشن مخاطبان اپل از طریق باگی است که چهار سال از زمان شناسایی آن می گذرد اما کماکان به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - قوت خود باقی است. پیش از این تصور می شد اکوسیستم بسته iOS امکان سوءاستفاده از این باگ را به مهاجمان نمی هد اما محققان Check Point با روشی خاص از آن بهره برداری کرده و این تصور را نقش بر آب کرده اند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران

هکرها برای تزریق کدهای مخرب به لیست مخاطبان آیفون کافی است فایل AddressBook.sqlitedb - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - را اپ مخاطبان اپل اصلاح یا جایگزین کنند. پس از آن هر زمان که اپی مثل iMessage - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - در SQLite جستجو کند، کد مخرب اجرا شده و اقدامات مد نظر هکر از جمله سرقت داده های حساس و رمزهای عبور انجام می شود.

اهمیت این آسیب پذیری آنجا مشخص می شود که بدانیم SQLite گسترده ترین سیستم بانک اطلاعاتی دنیا است و در انواع سیستم های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - عامل دسکتاپ و موبایل کاربرد دارد. زمانی که شما به دنبال یافتن مخاطبان یا جستجوی اطلاعات در یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - اپ هستید، جستجوی شما در پایگاه داده ای مبتنی بر SQLite صورت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - می گیرد.

Check Point این آسیب پذیری را در ماه مارس به اپل اطلاع داده و این کمپانی هم وصله ای امنیتی را برای آن منتشر کرده اما هنوز از روش های دیگری از جمله مرورگرهای وب می توان از این حفره امنیتی سوءاستفاده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - کرد.

افشاگری این موسسه در خلال کنفرانس DEF CON صورت گرفته که در آن هکرها جدیدترین یافته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران - های خود را در مورد مسائل امنیتی با هم به اشتراک می گذارند.

- تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر زیراب استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone