🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22726.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات و نتایج بنچمارک آنر ۳۰ و ۳۰ پرو

کمپانی آنر به زودی از پرچمداران سری ۳۰ خود رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود کمپانی چینی، یک مدل ساده و یک مدل پرو را به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات ...

کمپانی آنر به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - زودی از پرچمداران سری ۳۰ خود رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود کمپانی چینی، یک مدل ساده و یک مدل پرو را به بازار عرضه کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات و مشخصات فنی آنر ۳۰ و ۳۰ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - پرو را بررسی کنیم.

ابتدا به اطلاعاتی که توسط سازمان تنا (TENNA) یا همان FCC چین تایید شده، می‌پردازیم. بر اساس اطلاعاتی که این سازمان منتشر کرده، می‌دانیم که آنر ۳۰ و ۳۰ پرو هر دو از ابعاد یکسانی برخوردارند و تفاوت‌ها تنها محدود به پردازنده و نوع سنسور دوربین اصلی خواهد بود. در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - نتیجه انتظار می‌رود آنر ۳۰ پرو از چیپست قدرتمند کرین ۹۹۰ 5G بهره ببرد، در حالی که وظایف پردازشی آنر ۳۰، بر عهد یک چیپست - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - جدید کرین ۹۸۵ خواهد بود. اخیرا بنچمارک‌های این دو نیز منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

تفاوت دیگر که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - بین آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ دیده می‌شود، مربوط به سنسور اصلی دوربین پرچمداران جدید این کمپانی چینی است. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - گوشی قدرتمندتر از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی جدید IMX700 سونی بهره می‌برد که پیشتر آن را در هواوی P40 پرو نیز دیده بودیم. از طرفی آنر ۳۰ از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی بهره خواهد بود. هر دو گوشی دوربین‌های سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهند داشت.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

نمایشگر هر دو گوشی جدید آنر نیز ۶.۵۷ از نوع OLED - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - بوده که برای اولین بار در یک گوشی آنر شاهد هستیم. بر اساس اطلاعات تنا، رزولوشن آن‌ها +FHD است که شاید کمی برای این ابعاد کم به نظر برسد. باتری هر دو مدل نیز ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - بوده و انتظار می‌رود پرچمداران سری ۳۰ آنر، از - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی کنند. در نهایت آنر ۳۰ با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - در حالی که آنر ۳۰ پرو، گزینه رم ۱۲ گیگابایت را نیز پیش روی کاربر قرار می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

اکنون نوبت به بنچمارک‌های منتشر شده از اپ گیک بنچ می‌رسد. بر اساس اطلاعاتی که از این اپ منتشر شده، امتیاز تک هسته‌ای آن ۳۸۷۶ و امتیاز چند هسته‌ای چیپست کرین ۹۹۰ 5G برابر با ۱۲۵۷۱ به دست آمده است. همچنین فرکانس کاری پایه آن ۱.۹۵ گیگاهرتز گزارش شده که یک رم ۸ گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. از دیگر اطلاعاتی که از این اپ منتشر شده، می‌توان به نوع حافظه به کار رفته در آنر ۳۰ پرو اشاره کرد که به نظر می‌رسد از نوع UFS 3.1 باشد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل

در رابطه با آنر ۳۰ نیز یک توییت منتشر شده که استفاده این گوشی از چیپست کرین ۹۸۵ را تایید می‌کند. البته با توجه به این که فرکانس پایه هر دو چیپست یکی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر خلخال استان اردبیل - است، نباید تفاوت چندانی در قدرت این دو مشاهده شده باشد. در هر صورت تا ۲۷ فروردین تنها چند روز باقی مانده است و در نهایت با کمی صبر و تحمل می‌توانیم با جدیدترین پرچمداران این کمپانی آشنا شویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone