🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22722.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دولت کره جنوبی به دنبال کنترل قرنطینه با مچ بند الکترونیکی

دولت کره جنوبی به منظور جلوگیری از خروج قرنطینه شدگان از خانه و گسترش بیماری کووید 19، به فکر کنترل موقعیت مکانی آنها با مچ بند الکترونیکی است. وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی روز ...

دولت کره جنوبی به منظور جلوگیری از خروج قرنطینه شدگان از خانه و گسترش بیماری کووید 19، به فکر کنترل موقعیت مکانی آنها با مچ بند الکترونیکی است.

وزارت بهداشت و رفاه کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد که استفاده از مچ بند الکترونیکی یکی از گزینه های این وزارت خانه برای کنترل افرادی است که دوران قرنطینه را سپری می کنند.

«Yoon Tae-ho»، دبیر بخش سیاست گذاری بهداشت عمومی وزارت بهداشت و رفاه کره می گوید:

«اکثر قرنطینه شدگان از قوانین پیروی می کنند، ولی برخی افراد در حال زیر پا گذاشتن قانون هستند. ما پس از گفتگوهای بیشتر، در مورد بهترین راهکار تصمیم گیری خواهیم کرد.»

او اضافه می کند که دولت کره به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خوبی از پیامدهای منفی استفاده از مچ بند الکترونیکی برای کنترل افراد آگاه است.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان
دولت هنگ کنک با استفاده از مچ بندی که در تصویر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مشاهده می شود، موقعیت مکانی قرنطینه شدگان کرونا را کنترل می کند. حال دولت کره قصد دارد با رویکردی مشابه از نقض کردن قوانین قرنطینه جلوگیری کند.

دولت کره جنوبی تا دیروز (دوشنبه) به 46 هزار و 566 نفر از مردم این کشور دستور داده تا دوران قرنطینه اجباری را سپری کنند. از این تعداد، 36 هزار و 424 نفر به تازگی از سفرهای خارجی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بازگشته اند.

دولت کره به تمام افرادی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که اخیراً از سفرهای خارجی بازگشته اند دستور داده تا به مدت 2 هفته خود را قرنطینه کنند و از آنها خواسته تا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با نصب اپلیکیشن وزارت بهداشت این کشور، به طور مرتب وضعیت سلامت خود را گزارش کنند.

تاکنون 75 نفر قانون قرنطینه را نقض کرده اند که 6 نفر از آنها توسط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پلیس کره به دلیل سرپیچی از قوانین بهداشتی مورد بازجویی قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اند.

دولت کره پیش بینی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می کند تعداد قرنطینه شدگان در روزهای آتی به 80 تا 90 هزار نفر برسد.

مقامات این کشور علاوه بر مچ بند الکترونیکی، به فکر به کارگیری اقدامات بازدارنده دیگر از جمله افزایش تماس های تلفنی و مراجعه سرزده به محل سکونت قرنطینه شدگان هستند.

تاکنون 10 هزار و 331 نفر در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کره جنوبی به ویروس کرونا مبتلا شده و 192 نفر جان خود را بر اثر آن از دست داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone