🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22736.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های میان رده آنر پلی 4T و 4T پرو رسما معرفی شدند

شرکت آنر طبق وعده قبلی اش روز گذشته از سری گوشی های پلی 4T در چین رونمایی کرد. آنر پلی 4T پرو و آنر پلی 4T هر دو به دوربین های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز هستند و انرژی ...

توان پردازشی آنر پلی 4T پرو نیز از طریق چیپست کایرین ۸۱۰ تامین می شود که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - همراه شده است. انرژی این گوشی همانطور که اشاره کردیم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از طریق یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان

قیمت پایه برای آنر پلی 4T پرو از ۱۹۵ یورو برای مدل بهره مند از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه مایکرو اس دی) شروع می شود و اگر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نسخه دیگر این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را خریداری کنید ۲۲۰ یورو آب می خورد.

اما محصول دیگر رونمایی شده توسط این شرکت چینی آنر پلی 4T یا همان نسخه استاندارد است که با حذف برخی امکانات قیمت پایین تری دارد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دی پلاس مجهز شده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن درون حفره ریزی جای گرفته که روی بخش بالایی نمایشگر خودنمایی میکند.

این گوشی تنها دو دوربین در بخش پشتی بدنه اش دارد؛ یکی ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی عمق سنج. حسگر اثر انگشت دستگاه نیز به جای زیر نمایشگر به بخش پشتی بدنه منتقل شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا از هزینه های تولید به مقدار قابل توجهی کاسته شود.

آنر پلی 4T همچنین یک چیسپت کایرین 710A را در دل خود جای داده که ۶ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می کند. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است که البته میتوان آن را از طریق کارت حافظه مایکرو اس دی ارتقاء داد. باتری دستگاه نیز ۴ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان

آنر پلی 4T قرار است که طی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هفته آینده با قیمت ۱۵۵ یورو به بازار چین عرضه شود و هنوز حرفی از عرضه جهانی این دو گوشی مطرح نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone