🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22741.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اوپو نخستین تماس VoNR خود را در همکاری با اریکسون انجام داد

در عصر 4G عمده تمرکز صنعت موبایل روی انتقال سریعتر دیتا قرار گرفت و کمتر به بهبود تماس های تلفنی سنتی اهمیت داده شد؛ به همین خاطر نیز سرویس های مبتنی بر تکنولوژی VoLTE یا صدا ...

در عصر 4G عمده تمرکز صنعت موبایل روی انتقال سریعتر دیتا قرار گرفت و کمتر به بهبود تماس های تلفنی سنتی اهمیت داده شد؛ به همین خاطر نیز سرویس های مبتنی بر تکنولوژی VoLTE یا صدا بر بستر LTE با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - کمی تاخیر و البته به صورت ناهماهنگ ارائه شدند. حالا با گسترش هر چه بیشتر شبکه های 5G و دستگاه های پشتیبانی کننده از آن در سراسر دنیا، همین سناریو در حال تکرار شدن برای شبکه های نسل پنجم است: شرکت چینی اوپو صبح امروز خبر داد که می خواهد اولین تولید کننده موبایل در دنیا باشد که پشتیبانی از تماس VoNR یا صدا بر بستر رادیوی جدید (منظور همان 5G) را به تلفن های همراه تولیدی اش می آورد؛ استانداردی پیشرفته برای تماس های ویدیویی و صوتی از طریق شبکه نسل پنجم.

به لطف این پیشرفت گوشی های اوپو که توان پردازشی خود را از چیپ های Dimensity 1000L مدیاتک می گیرند پس از اتصال به سخت افزار برج های مخابراتی اریکسون قادر به برقراری این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - تماس ها شدند. اوپو مدعی شده که تست این چیپ ها روی طرح های تجاری گوشی های جدیدش و البته شبکه 5G راه اندازی شده در استکهلم سوئد با موفقیت انجام شده است و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - تماس های  صوتی و تصویری VoNR آن نیز تقریبا به صورت آنی انجام گرفته است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان

VoNR ضمن آنکه وعده بهبود کیفیت تماس های صوتی و تصویری را می دهد تاخیر یا لتنسی پایینی دارد و اختلاف میان ارسال و دریافت پاسخ ها در آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - نیز کمتر می شود. اوپو خاطرنشان کرده که به جدای از ملاحظات زیبایی شناسی ارتباطات VoNR بر بستر 5G نسبت به راهکارهای فعلی ویدیو کنفرانس امنیت بالاتری دارند و برخلاف زوم، اسکایپ و دیگر راهکارهای چت خبری از واسطه در آنها نخواهد بود. از آنجایی که در این برهه کار کردن از منزل بیشتر از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - پیش رایج شده است انتظار می رود که امنیت و کیفیت تماس های 5G تفاوتی چشمگیر در کسب و  کارها ایجاد کند.

باید اشاره کنیم که بسیاری شرکت های سازنده چیپست اعلام کرده اند که تلاش دارند پشتیبانی از VoNR - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - را در محصولاتشان فراهم کنند اما جدول زمانی ارائه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - این قابلیت هنوز نامشخص است. هواوی در ماه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - می گذشته خبر داد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - که اولین تماس VoNR دنیا را با موفقیت روی یک شبکه مستقل 5G و دو گوشی تجاری خود انجام داده است اما خاطرنشان کرد که صرفا در حال انجام تست است. کوالکام نیز وعده داده که نسل سوم از مودم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - های 5G خود به نام اسنپدراگون X60 را با پشتیبانی از این قابلیت تا اوایل سال ۲۰۲۱ وارد بازار می کند. در دسامبر سال گذشته نیز مدیاتک و اریکسون اعلام کردند که با موفقیت VoNR را تست کرده اند که امروز مشخص شد این همکاری با شرکت اوپو بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جانانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ یه سوال داشتم تعمیرچی آیا منطقه چهارراه دارایی نیشابور سرویس میده
پاسخ: بله در چهارراه دارایی شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone