🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22715.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مشکل امنیتی فیس آنلاک پیکسل ۴ سرانجام برطرف شد

باز کردن گوشی با صورت یکی از کاربردی‌ترین و امن‌ترین روش‌های باز کردن قفل گوشی‌هاست. پیکسل ۴ هم با قابلیتی به نام فیس آنلاک معرفی شد که به کاربران اجازه می‌داد گوشی خود را با ...

باز کردن گوشی با صورت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - یکی از کاربردی‌ترین و امن‌ترین روش‌های باز کردن قفل گوشی‌هاست. پیکسل ۴ هم با قابلیتی به نام فیس آنلاک معرفی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - شد که به کاربران اجازه می‌داد گوشی خود را با اطلاعات چهره باز کنند. مشکلی که این روش داشت، نیاز نداشتن آن به باز بودن چشم‌ها بود که عملا آن را به روشی ناامن تبدیل می‌کرد. این مشکل همانطور که گوگل وعده داده بود، برطرف شده و کاربران پس از نصب آپدیت ماه آوریل، می‌توانند با خیال راحت از این ویژگی استفاده کنند.

آپدیت فوق قابلیتی تحت نام «نیاز به باز بودن چشم‌ها» را معرفی می‌کند که به صورت پیش‌فرض برای تمامی کاربران پیکسل ۴ (XL) فعال شده است. از این پس دیگر نیاز نیست نگران این باشید که فرزند شرور شما با نگه‌داشتن گوشی جلوی صورتتان، خرید‌های درون‌برنامه‌ای را تایید کند، زیرا پس از نصب این آپدیت برای تایید و باز کردن گوشی، حتما باید چشم‌های خود را باز نگه داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان

البته این قابلیت هنوز کمی با ویژگی Face ID اپل تفاوت دارد. کمپانی کوپرتینویی نه تنها از کاربران می‌خواهد چشم‌های خود را باز نگه دارند، بلکه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - کاربر را ملزم می‌کند به صورت مستقیم به نمایشگر گوشی نگاه کند. اینگونه سیستم تشخیص چهره مطمئن می‌شود نیت کاربر واقعا باز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - کردن قفل گوشی است. در هر صورت به جز ویژگی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - فوق، آپدیت ماه آوریل چند مشکل دیگر پیکسل ۴ را نیز برطرف کرده است.

برای مثال یکی از مشکلات کاربران با کارایی بلوتوث در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - حین تماس بود که باعث می‌شد صدای شما به صورت رسا به گوش مخاطب نرسد. گوگل این مشکل را به همراه یک مشکل در مدیریت مموری که مشکلات دیگری با بلوتوث - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - LE به وجود می‌آورد را هم برطرف کرده است. در صورتی که برای نصب این آپدیت عجله دارید، گوگل کل ایمیج این آپدیت به همراه فایل زیپ OTA را منتشر کرده است. با این حال اگر با فلش کردن و باز کردن بوت لودر آشنایی کافی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر گالیکش استان گلستان - ندارید، پیشنهاد می‌کنیم چند روزی صبر کنید تا آپدیت راهش را به گوشی شما نیز باز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone