🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22712.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی فولد 2 را با قیمت کمتری وارد بازار می‌کند

گلکسی فولد 2 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های امسال است. بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این گوشی هوشمند تاشو به نمایشگر بزرگتری در مقایسه با نسل گذشته مجهز می‌شود و در نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی ...

گلکسی فولد 2 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های امسال است. بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این گوشی هوشمند تاشو به نمایشگر بزرگتری در مقایسه با نسل گذشته مجهز می‌شود و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - در نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت کمتر نسبت به نسل قبلی به فروش می‌رسد.

سامسونگ قصد دارد نسل دوم گلکسی فولد را در مدل‌های مجهز به 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار کند. در حال - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - حاضر گلکسی فولد تنها با 512 - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - گیگابایت حافظه داخلی و قیمت 1980 دلار به فروش می‌رسد. کاهش حافظه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - داخلی به معنای عرضه این گوشی هوشمند با قیمت پایین‌تر است.

به نظر می‌رسد این دستگاه از طراحی متفاوتی در مقایسه با مدل کنونی خود بهره می‌برد. بلومبرگ اوایل سال گذشته میلادی در گزارشی به عرضه دو گوشی تاشو توسط سامسونگ در سال 2020 اشاره کرد که گلکسی زد فلیپ یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. به گفته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - بلومبرگ، گوشی دوم از طراحی مشابه با هواوی میت ایکس بهره می‌برد.

گزارش دیگری برخی مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ را فاش کرده است. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 7.7 اینچی مجهز می‌شود که زیر آن دوربین سلفی قرار می‌گیرد. یک رسانه کره‌ای گزارش کرده سامسونگ برای گوشی گلکسی فولد 2 نمایشگر 8 اینچی درنظر می‌گیرد و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - این دستگاه از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

در بهمن ماه گزارشی در فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - منتشر شد که به حفره درون - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - نمایشگر و پشتیبانی گلکسی فولد 2 از قلم S Pen اشاره می‌کرد. در این گزارش به این موضوع اشاره شده بود که گوشی تاشوی جدید سامسونگ به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - دوربین اصلی یکسان با گلکسی S20 پلاس مجهز می‌شود و در نسخه‌هایی با بدنه سرامیکی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - و فولاد ضد - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - زنگ وارد بازار می‌شود.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی

این شرکت کره‌ای قصد دارد مقاومت گوشی تاشو جدید خود را افزایش دهد، البته تا به امروز گزارشی در رابطه با نحوه انجام این کار منتشر نشده است. گلکسی فولد به علت مشکلات عدیده‌ای که داشت، با چند ماه تاخیر وارد بازار شد، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - بنابراین سامسونگ باید از بروز چنین مشکلاتی در نسل دوم آن جلوگیری کند.

جدیدترین گزارش به قیمت پایین‌تر نسل دوم گلکسی فولد اشاره می‌کند، اما مشخصات فاش شده تا به امروز چنین نظری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - ندارند. در صورتی که سامسونگ بخواهد این دستگاه را با قیمت پایین‌تری در مقایسه با نسل قبلی وارد بازار کند، نباید برای ساخت بدنه آن از سرامیک یا فولاد ضد زنگ استفاده کند. علاوه بر این، استفاده از دوربین زیر نمایشگر نیز قیمت آن را افزایش می‌دهد.

تاریخ رسمی رونمایی از گلکسی فولد 2 از سوی سامسونگ مشخص نشده، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - اما گزارش جدید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - به معرفی آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی اشاره می‌کند. با توجه به شیوع کرونا و ضربه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - اقتصاد جهان، نمی‌توان در رابطه با زمان عرضه این گوشی هوشمند اظهارنظر دقیقی کرد، با این حال در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - سال جاری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر دلیجان استان مرکزی - میلادی با آن ملاقات می‌کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone